抹手布, 的士司機, etc.


有(其中)一樣我很不環保的事,就是不用抹手布,買了一疊一疊抹手紙。

例如你要跟小C分享一條抹手布,你就有40%機會分享她洗不淨的呢呢嘮嘮,冷不防之後手指給細佬一噬病了嘔得一地,洗衫呀洗地拖呀洗錢呀,環保變成不環保。

例如你要跟爹爹分享一條抹手布,你就有50%機會分享他洗不淨的呢呢嘮嘮,一轉頭用手放粒提子入口病了嘔得一地,洗衫呀洗地拖呀洗錢呀,環保變成不環保。

不過其實我今天的重點不在此。

「何解只有我們家才會用抹手紙?」小朋友C也於同一天發現「只有」叔叔才會開巴士,只有叔叔才會開的士。

「那有沒有別的媽媽,會在學校的故事時間不讀書而做木偶劇吖?」

小朋友笑:「沒有。」

小朋友的媽媽最近拿人家的木偶劇到新校翻炒,自己做一次,跟眾小朋友一起又一次,然後每人兩頂帽回家。

「又有沒有別的媽媽,會到學校幫忙看你們砌積木,聽你們發偉論吖?」

小朋友眼睛一閃我認為小朋友好驕傲:「也沒有。」

對了,這一班,只有家長到課室幫忙說故事做手工,砌積木這差事被老師離奇地說得好神秘,於是上陣就真的從來只有一千零一個我。

「就是了,我們有時跟別人不同,而且,妳覺得不錯喎。」

小朋友居然扮恍然大悟,小朋友居然沒追問下去還把糙米飯三扒兩撥讓我看一粒不剩好鬼懶醒。

_____

 

借題發揮完畢,我這個包頂頸,又怎能放過機會,不繼續講抹手布呢?

好就當你家裡各成員都有私人抹手布吖,每次用過,就有30%機會留下洗不淨的呢呢嘮嘮啦。本來其實沒甚麼,之不過布上又濕又呢呢嘮嘮,呢呢嘮嘮就很快繁殖成呢呢呢呢嘮嘮嘮嘮,你下次再抹,就,呵。

況且洗一條布乾一條布,用電所製造的二氧化碳腳印呀污染呀不比每天用幾張薄薄的抹手紙少喎。

11 則迴響

Filed under 大自然, 學校,

11 responses to “抹手布, 的士司機, etc.

  1. pd

    咁D抹手紙可唔可以或會唔會recycle到?

  2. Agree! I live alone and I still use paper towel… for health reason as you have mentioned in your entry!!!!

  3. I use paper towel solely because I am lazy,busy enough as it is now,where and how to find the time to wash extra things?lol

  4. 我家也是用抹手紙的 … 因為我懶得洗

  5. 抹手紙萬歲!

    pd:在HK,原來好像只有寫字紙呀卡紙等"好"紙可以回收。

  6. longlongmama

    我都用抹手紙,自從探訪醫護人員朋友一家(佢地都用抹手紙),自從一家四口齊齊高燒病鑊金之後。。。予其要篤束姐姐定時洗洗光淨放o係清潔既地方,不如環保d慳返d口水,用抹手紙算咯!

    阿四,你一直在我心目中都係全能媽媽,但同時都幾肯定你唔係環保媽媽囉,你果d紙杯呀密實袋呀飲管呀成日都出埸架喎!

  7. eeb

    我都係抹手紙擁躉,未有Larry之前我都可以接受抹手布,有小朋友就要更講夠衛生,尤其雙手,一定要用肥皂/梘液洗手同抹手紙抹手。

  8. 在這裡有一款抹手紙, 一張分二至三小張,咁就可以環保少少。

  9. 成日見電視某d團體出黎叫人帶手巾仔出街代替紙巾我都覺得好神秘,唔通我淨係可以每日呻一次鼻涕?

  10. longlongmama:環保媽媽?又真係唔係好係……全能媽媽?更加唔係。

    菲:我真係好鬼miss果種half sheet paper towels,香港好難搵到,就算有都貴。仲有,嘩,乜原來而家出左1/3添??

    shumc:想起都打冷震。

發表迴響

