誰的家最近天堂


「媽媽,誰的家最近天堂呀?」

「吓??」

「可能我的家最近天堂呀。」

「是麼?何解?」

「媽媽,如果死了去了天堂,就見不到,很慘啊。媽媽,如果去了天堂,耶穌就會抱抱,呵番。」

「對啊。去了天堂很好,只是留下的人,會掛住。不過之後死呢,又會在天堂見到噃。」

「媽媽,如果耶穌帶細佬去天堂,我就叫警察,開bi bu車,返番厘。」

妳的心,最近天堂。

9 則迴響

Filed under 耶穌, 小C

9 responses to “誰的家最近天堂

  1. pd

    小C 咁細就唸到咁多嘢,真喺唔喺小兒科。
    For those of all who have come to know and accepted Jesus as our Savior, we have all been living in heaven on earth with Jesus already or supposedly so, yes/no/maybe? Thank You!

  2. 感動,但不大明小C邏輯.

  3. koala

    呢排同主耶穌有D 嘢, 朝早都冇睇bible睇blog 算, 估唔到一睇你 小C 又reminds 我最大嘅eternal privilege.

    主耶穌好嘢, “從嬰孩和吃奶的口中建立能力"..

  4. greenthumb

    小C 真的很愛弟弟。這句很感動:)
    「我就叫警察,開bi bu車,返番厘」係咪開bi bu車,「車」返「細佬」番厘?

  5. pd:God has yet to throw satan away. So, 天國is only近了。

    5:咁你都唔明?

    Jenni:hahaha will give you a panadol

    koala:係播!

    孖瑩:有時都幾架佢

    greenthumb:從佢當時的手勢,我估是在半路截住耶穌添呀

  6. 我也想跟你们分享: 我個仔在去完圣堂后
    自发性的一句:“妈妈,I like Jesus", 令我开心和Lum的程度同他说:"I love you mama."一样。I think I have not done badly as a mother, bringing my kid close to God😛

發表迴響

