關門大吉


常想,師奶我有一萬樣事情想做未做(誰會相信啊!),不如這裡,關門大吉。

昨夜自己燒了一晚,抱着二少睡(醒)了大概八次。

退了,軟奶奶,關門一天,陪阿女玩。

21 則迴響

Filed under

21 responses to “關門大吉

  1. y-ee

    妳真的病了!
    傻妹,唔好亂諗。
    好好休息。

  2. audreyma

    我信我信。

    陪阿女玩,陪自己玩,今晚DICK起心肝,叫爹爹做奶媽。

  3. 嚇得我吖!
    好彩只係一日咁大把。

    保重吖!飲多啲水快啲好返。

  4. koala

    雖然有時寫blog易過搵D同樣有細路 (會明白多D)又得閒嘅朋友傾 (都唔記得上次搵倒人呻係幾時); 但寫blog都係減壓娛人, 唔好令呢樣嘢變成束縛/包伏。

    唔得閒,寫少D囉。

    請多保重。

    p.s. 個女今脕都醒咗幾次, 我都o訓唔番, 依家 4am, 上internet算。

  5. pd

    關門大吉?咁我(哋)點呀?您唸嘅時候就真喺發緊燒囉。感謝耶穌及時退咗燒!唔知黑糖薑母適唔適合呢個時候飲?

    媽媽發燒,BB仲可唔可以食奶奶?

  6. 係, 諗下好啦. 這園地關乎阿四一家子的家庭幸福, 怎可隨便拉閘?
    (嗱, 如果有一萬樣事情想做未做但無人會相信+自己燒了一晚還要抱着二少睡(醒)大概八次+備受乳腺炎煎熬……而大感壓力的媽媽壓力無處紓泄, 就算慳左果些少時間, 但又點會有動力去做那一萬樣想做未做但無人會相信的事情+自己燒了一晚時還抱着二少睡(醒)大概八次+承受乳腺炎煎熬???)

    (and tuly, the hidden question is: 咁這裏一眾粉絲, 每晚上網時, 將要情歸何處呢???)

  7. 攰果陣就唔好寫.
    之不過, 我們看的都這樣窩心, 妳寫的心情如何大概可以想像.
    每寫一篇, 孩子(們)每個窩心的片段就再一次給自己充電; 思索平凡生活中的好好醜醜, 又再次提醒自己: 我總算不致變成一部湊女/仔機器, 我呢, 還有思想的啊!!!

    加油!

  8. 攰就寫少啲囉,但唔好關門啦…反正你的文字夠哂power…你寫幾隻字我都已經睇得好過隱!

  9. 保重呀~ 關門就咪嘞~ 你仲有好多粉絲0架~ 呵~~~

  10. 返厘喇。

    pd:病時的奶奶冇問題,仲有antibodies添。

  11. amy

    記得你之前booklist有一本關於baby sleep嘅書,想問你書名同好唔好/有冇用...但係,見細佬嘅sleep pattern又好似反映本書不太有用?:P

  12. Hope you have recovered fully by now. Take good care!!

發表迴響

