8時10分


8時10分,最好抱妳去pee pee,趁細佬剛醒過三巡。

三十五磅妳死蛇爛鱔我九牛二虎。

爹爹又夜歸我吵醒妳是我冒死是我抵死,細佬醒過三巡當然可以此刻醒第四巡,我可以不抱妳pee的反正妳有片片妳要知道,但明早妳便要說我食言妳便說媽媽明明說好關燈後晚些又再見。

妳pee啦妳妳卻不pee,殊殊殊殊殊妳pee啦妳,我可以不抱妳pee的反正妳有片片妳要知道。

三十五磅妳死蛇爛鱔我九牛二虎,三十五磅事成塞回火柴盒乖啊乖啊睡天光媽媽錫錫。

一個下午未停未pee啊陰功我pee pee pee pee pee,半路哎呀細佬醒了細佬慘叫。

爹爹又夜歸我吵醒妳是我冒死是我抵死我心甘命抵。

15 則迴響

Filed under , 小C

15 responses to “8時10分

  1. 喂,有無試過睡前禁水,聞說可減少夜間尿尿。

  2. 哈,咁似隻歌嘅,我仲好似見到chorus XDD

    分分鐘好聽過零時十分🙂

  3. 七時半後不要喝水,睡前一定要去廁所。

  4. Jenni, readandeat:自從樓上每早5:45做我們的鬧鐘/細佬5:45起身,小C都要6時正睡着。

    JLS:咦又真細播! 等我度度佢……
    殊殊殊殊,shooby doo, shooby doo,殊殊殊殊,殊~~~

  5. amy

    剛回來看完你幾篇辛酸史,但願一切都已好過來!

  6. 睇完呢篇同之前「掌握之中」嗰篇忽然覺得阿四老公好幸福…

    好彩我唔識你又唔係男人…一個詞語用嚟形容阿四老公:「超好彩」!

  7. mama

    睇完呢幾篇,想問下你個工人幫到手嗎?佢是否主要負責睇著你點做呀四ga?

    btw,小c未介夜片?努力!努力!

    我個大囡本星期斷續發燒多次,今天再睇e生,d病菌真的很厲害,各位小心身體!

  8. SiuFaiZi

    It is actually quite pressurable for a man to work individually and take up all the financial burden solely. My hubby has lost a lot of weight after I ‘ve come home for 4 months only.

  9. amy:我收番前日答你果句。因為尋日終於輪到我病,夜晚燒到38.6

    RandomCoil:吓拖住2隻嘅黃面婆都有人吼? 唔敢當,我比佢好彩好多好多……

    mama:祝阿女早日康服! 至於L遮佢,唔好提厘惹起我把火,同埋我始終喜歡自己照顧小朋友.

    SiuFaiZi: https://mama4.wordpress.com/2010/01/20/in-contol/#comment-11716
    https://mama4.wordpress.com/2010/01/20/in-contol/#comment-11710

  10. mama

    可以試下天妍康的治咳湯,e師開的,好有效…如果你有咳同痰的話.

發表迴響

