大豆卵磷脂


一早。

爹爹:「怎麼今早你笑得好像很開心?」

因為

一、大豆卵磷脂似乎真的能醫乳線炎,我再沒發冷和周身痛。

二、這星期總算首次能在夜裡見到你。

三、見到你,你還坐在我身旁。

______________

乳線炎(mastitis)者,乳線塞到發炎發燒也,以下都是可疑原因,我嚴重中了第三第四項:

一、沒準時餵奶/突然不餵奶/餵不夠奶

二、衣物太緊

三、上臂運動過劇

四、過度操勞

大豆卵磷脂(soy lecithin)者,天然乳化濟也,健腦護膚控制膽固醇,做麵包時加一茶匙,包發,塞乳線時一湯匙每天四次,包通,平日冇事每日一湯匙,包開心,點點綠牌於City Super有售。

12 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四, , 母乳

12 responses to “大豆卵磷脂

  1. audreyma

    可憐又可愛的哺乳媽媽。

    我最後一次乳線發炎,在醫院俾打扮似鄧蓮如的醫生鬧:乖女,有D話喂奶有咁長喂咁長,癲架。你乖,唔好再喂。

    那種冷那種痛那種燒那種石頭硬梆梆,都像上輩子的事。

    哺乳媽媽多愛惜自己。

  2. siugub

    阿四和爹爹, 永遠初戀的感覺, 真令人羡慕 ^^

  3. cr

    小心身體哦~唔好咁操勞。:)

  4. 謝,已bookmark這篇。

  5. audreyma:yes ma’am! 攞景鄧女士,唉。陰功囉你。

    siugub:你嚴重誤會左我嘞。

    cr:yes again ma’am!

    米:仲幾香添,似Horlick。

  6. 打完個comment好似send唔到??

    再打過...

    四,我正考慮替細佬存臍帶血,請問有冇好介紹;如不想替人賣廣告,可否send email告知?謝

  7. 等我都記低先,順便睇下紐約邊度有得買,買來傍身都好。

  8. mama

    早兩個月我又係發炎,個兩日不停bump佢,通左! :>

  9. longlongmama

    宜家小兒快13個月,阿彌陀佛…我已過渡左成日塞既階段.

    之前都聽過食卵磷脂有防止乳線炎功效,但萬0果位藥劑師話餵緊人奶就最好唔好食,因為唔係純天然製品,驚份量唔o岩喎。當日我另外買左活性乳酸菌防奶奶念珠菌,個藥劑師就話依隻食得,因為成份天然咁話,唔知真定假,你可以check check。

    其實我發覺每次塞都多數會有白點出現,塞左幾廿次(絕冇誇大),最後我已成為一流外科醫生幫自己做手術-用針挑白點(那針當然要消毒)!白點一經挑開有奶流出就唔再塞喇。不過真係要久經訓練+藝高人膽大先可以進行。

    你令我諗返起果種全身發冷周身痛既滋味。。。阿四,你要加油兼保重身體呀!

    • 你在Manning見到果隻如果唔係天然,就唔好食喇,買例如點點綠牌啦,係100% soy lecithin,不過唔係一粒粒丸,係天然粉狀,要用羹.
      亦有純天然已經包好一粒粒丸狀的,不過我未搵過HK邊度有得賣.

      按此處看La Leche League介紹soy lecithin.

發表迴響

