免費汽球


閑日在商場。

「媽媽,今天商場有沒有派汽球?」

「沒有,週末才有。」

「週末可否來拿汽球?」

「吓,週末,人太多了嘛……」

「週末可否來拿汽球唧?」

「吓,到時再說吧……」

「我想拿汽球,送給媽媽生日……」

啊原來如此!!!!!!!!!!

小C最最最愛免費汽球了,小C也(暫時)(仍然)最最最愛媽媽。

「呀,媽媽,可否問叔叔要兩個汽球,一個給我……」

小C,也愛自己。

7 則迴響

Filed under 阿四, 小C, 小玩意

7 responses to “免費汽球

  1. 孩子愛自己也愛人,就好了。

  2. 太幸運了,老爸在小B心中可是排在自己、老媽、婆婆、外藉傭工之後😦

  3. 呀~~~~~~

    我有一篇四格想畫就係關於攞汽球!!!!!!
    俾你講左先添!點算!!!!!!!!!!!!

  4. priscilla: 係,佢成日都話,我鍾意媽媽,爹爹,細佬,同埋自己

    Justlittlesomething: 收入同付出往往都成正比個噃

    米:唓,我又唔識畫,有乜所謂。你快D畫啦!!

  5. pd

    小C想與您一同[同時(不過又讓您先一點)]分享拿汽球的快樂!真係好 sweet!

  6. y-ee

    我要學小c,把握機會送上祝福。
    生日快樂!
    祝願妳給老公、阿女、阿仔冧到暈。
    日日在愛河中吸氣。

  7. 通告: 應否送ECO DECT給女人 « 媽媽阿四

發表迴響

