近來喜歡在街上突然的,停下來,蹲下來,跟妳面對面。

一看,原來妳是多麼的!我還要妳當那照顧細佬讓細佬愛細佬擔起頭家的大家姐

一看,原來妳是多麼的!我還要妳獨個兒當那飛車上的大個女

一看,原來妳是多麼的!我還要妳一人當那黑漆漆心驚驚睡房裡的大無畏

我停下來,我蹲下來,我跟妳面對面。

妳是多麼的,抱抱,我的心肝寶貝。

13 則迴響

Filed under 小C

13 responses to “

  1. siugub

    阿四的溫柔, 融化了我的心…想想, 她們都其實還很小.

  2. cr

    awwww, she’s so cute but such a good big sis as well!🙂

  3. 有時無意中看到坐在床上看書的必必仔, 那腳丫細細的, 腳趾一粒粒的, 就禁不住要抱抱他搔搔他 – 佬佬的大哥哥, 媽媽的大bb.

  4. 把小B 抱在手的感覺,既窩心又有剎那是永恆的感覺….

  5. 我知我個仔係好細,不過,鬧佢時會唔記得左!

  6. 可能小朋友又叻又獨立,以至我們都忘記了其實他們是多麼的細多麼的小。

  7. 我有時會忍不住蹲下來摸小朋友個頭。

  8. cr:睇過佢發脾氣你就知!!

    audreyma:哈哈,係,原來係羊!講得太好!

    怒:呢排我睇佢對腳,大到咩咁,個心呢,戚住戚住啊

    JLS:仲有"真係好鬼重"嘅感覺添

    Jenni:有道理

    readandeat:我鍾意按佢塊面

發表迴響

