趁你


你第九次驚醒。

我狂奔至房,卻突然煞車。我如鬼魅般推門,我認為你會爬爬爬躲在門後,總有一天。

我噯噯我噯,我把你抱起,噢多肥呀,你。

你,啜啜啜啜啜啜啜,有時七下,有時七十。你,啜啜啜啜啜啜啜,有時放過我,有時痛哭。

你抓住我的手,你好不緊張,你的指甲刮呀刮,你的汗我一手臂都是。

你哭得多淒楚呀,你以為我不在了嗎?

趁你只有二十磅,趁你要我抱起,趁你。

你第n次驚醒,為要我一刻溫柔,每晚如是。

11 則迴響

Filed under , 阿四, 媽媽奶奶, 母乳, 二少

11 responses to “趁你

  1. 哈日媽媽

    20磅…………果然係肥!!!! 好可愛!!!!

    晚晚驚醒, 就真係煩d, 我囡果陣晚晚喊, 喊到1.5歲有多呀…………..

    阿四果然AQ夠高, 晚晚被嘈醒都仲可以寫出咁正面的睇法!!!

  2. mama

    細佬自己一間房?

  3. 我好慚愧,佬佬驚醒我絕對絕對會博大霧等佢喊番一兩分鐘,暗暗希望佢瞓番瞓番好好瞓番囉.

    有次,甚至必必都忍唔住:"媽媽細佬喊噃!"

  4. 祝阿四一家上下聖誕快樂!

  5. Cat

    Merry Christmas and Happy New Year to 阿四 and family!!

  6. audreyma

    趁你仍寫冬日正好,祝你們聖誕快樂健康平安!

  7. 真要珍惜這時光。
    順祝聖誕平安 Shalom!

  8. 各位shalom!

    哈日媽:我AQ好低架,EQ仲低,我只係唔捨得佢大啫,事關呢20磅肉實在大得太快,我又望得太少。不過病左呢個禮拜,就醒得太多,望得太多……
    噢係嘞,小C驚醒到3歲呀。

    mama: 我在客廳,未睡嘛

    菲:謝!

    怒:小C都係咁話!唉,如果唔係怕嘈醒家姐,真係可以等一陣搏吓,不過,唉。

  9. VaN

    好touching.而又實在的.
    半夜看著BB的需要.能及時為他供給需要和溫柔
    不僅是BB,也是媽媽的幸福!

發表迴響

