熊貓病病


一向覺得吾兒坐姿像熊貓。

這段片我心儀已久,終於應景了。

8 則迴響

Filed under 二少

8 responses to “熊貓病病

  1. 發惡夢嚇醒咗?

    我第一次在四川看熊貓時,隻嘢幾寸呀,竟然走過來,轉身對住我開大﹗

    二少病了?咁你有排忙了。

  2. amy

    你們一家也保重!

    無事無事,吃多些強身健體媽媽奶,很快就會好了。二少可能未吃得citrus fruit,媽媽吃多點yellow kiwi!

  3. the video is so so lovely😀

    wish 二少 recover soon !!

    take care,
    and Merry Christmas,

    michelle

  4. readandeat: 牠見到你,開懷嘛

    amy: 我俾左佢食韓國柿!我知係"涼",但係原來唔allergenic,又多vitamin C

    michelle: thanks! Merry Christmas to you too🙂

  5. 嘩,睇黎二少都好病咁喎,呢個時勢都真係避無可避,小c放x’mas,應該會好d嘅,保重啊!!

  6. 阿四媽﹐點解你呢排出post咁密又復既呢到咁多留言既呢?(哈﹐快招供)

  7. 巧欣:謝!

    Jenni:嗱,呢一個禮拜我惰性又返厘,你滿唔滿意呵呵呵?

發表迴響

