旅行四寶


寶一、BabySISTER

IMG_2248 crop

寶二、 流動大玩具細佬

IMG_2140

寶三、用以surf web之手提電腦--的Shift鍵,由寶二提供,大快人心

IMG_2078 shift key

寶四、領導人

一下機,領導人推着BB車在香港機場直衝。

阿四:「喂喂喂,你先讓我把大背包放車底嘛,重死我啦。」

領導人:「你看,這BB車迅速在動,怎放?」

「Er……假如你讓BB車停下呢?」

「那……倒是一個法子。」

領導人稍停,阿四把大背包飛入車底,領導人旋即又衝!!!衝!衝!衝!衝!衝衝衝!!!!!

「現在只是下午二時,飛機在兩小時前又趕過了,你到底還在趕甚麼?」

「如果我老細在此,更趕呀。」

「我知吖,但趕甚麼?」

「吓?……氣,你唔明架嘞。」

6 則迴響

Filed under 爹爹, 手足, 旅行

6 responses to “旅行四寶

  1. Wow!! 細佬is so strong!! 細佬亦那麽的愛你, 爲你拆掉那"shift" key!! 哈哈.

  2. 趕甚麼﹐我都唔明。

  3. 就是因為有領導人的「趕」,才能換來寶一寶二的閒嘛...

    (係吖,我梗係幫領導人架啦~)

  4. Clara

    有少少唔明wor
    係咪領導人當o左自己出完trip要趕返工??

  5. 四四今次行程之緊湊度,與數年前相比,有分別嗎??是否仍然酒店晚膳,魚池餵魚,輕輕鬆鬆呢?

  6. 11mama: 細佬佢真係幾生性架

    Jenni: 氣,你唔明架嘞。

    米:係係係, yes, sir.

    Clara: 氣,你唔明架嘞。

    巧欣:唔係噃,今次"晚"餐去左鼎泰豐同度小月噃。由於我地超早食"晚"餐—平時屋企4點食,去到台北3點鐘慢慢食,所以完全係唔駛等位!
    其餘,就係去國父紀念館,出面D人跳舞、放風箏,入面有軍隊轉更;大安公園,好舒服,見有義工種樹,餵左送樹。今次睇到不少民生,我覺得領導人居功至偉.

發表迴響

