嬰兒吸鼻涕器


IMG_2660第一回

家姐按手,爹爹按頭,細佬受刑,媽媽享受。

第二回

「囉命……啜極都係得o個少少……你陰陰嘴笑完未?幫吓口啦好心。」

「o殊~~~~~~~~~~~~~!!!!!」

一個家,果然需要一個男人。

9 則迴響

Filed under 爹爹, 二少

9 responses to “嬰兒吸鼻涕器

  1. 呢樣野超難用, 最後多數惹埋俾行刑者。好慘。不如鹽水噴鼻啦。

  2. 唉,回想天天6個月前有著母乳的保護,一點傷風咳都冇!!(現在返學了,情況截然不同啦!)

    依家弟弟同樣有這超強保護罩照住,但不敵『弟弟,等我鍚啖你吖!』

    『鼻涕蟲天天哥哥,你可唔可以抹左先埋黎呀!!』

    難怪見大夫時都被問及~你家係咪有哥哥呀!!兄弟姊妹原來最會share這個!

    • eeb

      我家一樣,Larry病、我病,有超強保護罩照住的Clement免不了有少少鼻涕,我幫佢用0.9%既鹽水滴鼻,好簡單,去藥房/屈人寺買生理鹽水(好平就得,$10/4 x 50ml),平放bb並讓他的頭稍為向後仰,然後滴兩大滴鹽水入一邊鼻孔,等bb喊d鼻屎鼻涕出黎,再滴另一邊鼻孔。

  3. cat

    I use small Q-tips only. BB got used to it la. Comfy comfy.

  4. eeb

    合作 – Larry就係好合作既小朋友,一向唔抗拒任何挖耳滴鼻打針食藥,連苦到乜既中藥都可以氹兩下就搞掂,所以之前既描述係憶述當年。

    clement,唉,要靠我眼明手快又夠狠,or褓姆力大無盡又忍得佢喊。 其實我有少少要訣,就係唔好按頭按手,唔好搞d咁既氣氛,一味同佢玩,然後以迅雷不及掩耳之手去滴一下,當然難免有時會滴唔中,咁就再同佢玩重施故同技

發表迴響

