後面有少少朦


最近買了單鏡反光機。

問題來了,出門旅行,應否帶單鏡反光機連全套?

「當然帶。」爹爹說。

呢,就是那個平日不願揸機,說「多一事不如少一物」的那個爹爹。

我對拍照的要求近乎羞家,座右銘是capture the moment,捕捉小朋友閃電的一刻,那些不會等你較光圈快門換鏡頭插閃光的一刻。女友聽了,直呼對極對極。

買單鏡反光機,是為了另一個羞家的理由:「爹爹,我好羨慕人家的相片,後面有少少朦。」

於是爹爹為相機買了額外保險,做了基本設定,令我只需保持箭嘴指向AV那個字,就能捧着相機point and shoot:呵呵呵小C周圍果然有少少朦,嘩嘩嘩細佬後面也果然迷糊一片,好開心呀!好過癮呀!羞家之至。

「如果用raw format,就可以用Photoshop Lightroom去edit相片的光暗。」朋友循循善誘。

「我都懂edit。我會打開folder,在拍得不好的照片上按delete。」四年來,我多盼望有機會做這個edit動作呀。

對於男人,好明顯size does matter。買了單鏡反光機,我在照片的出現率由0.00278%(多得那些自拍)急升千倍至2.78%,洗完頭披塊布照、天朦光戴眼鏡照、洗完頭披塊布戴眼鏡餵奶照紛紛都後面有少少朦,直至要出口阻止的地步。

捧着我拍兩姐弟後面有少少朦的照片,爹爹一次又一次口噏噏:「嘿,不知何解,妳的角度,又真是拿得不錯……」爹爹甚少讚我,所以可知,我的角度,又真是拿得不錯!

角度既然拿得好,那麼出門旅行,究竟應否帶單鏡反光機連全套?

如果在擦嘴擦汗斟茶遞水看呢看嘮餵呢餵嘮之餘仍有空手的話,如果揹着二十磅連六件行裝上機落機仍有餘額於胸前多添一件的話,我寧願坐低飲杯珍珠奶茶食個小籠包--當另一隻手拿着傻瓜機剎剎剎的時候。

IMG_0930

(上圖為小C牌單鏡反光機,傻瓜機作品。)

17 則迴響

Filed under 阿四, 旅行

17 responses to “後面有少少朦

  1. 我都好想有部單鏡反光機,但一諗起"百上加斤"的時候…仲要你一路行,一路要追住個人仔……係囉"坐低飲杯珍珠奶茶食個小籠包"好啲。

  2. 「多一事不如少一物」我老公都係咁!
    佢仲有一句『最緊要唔好煩到我』!

  3. John

    Interesting!
    I use 單鏡反光機 because the photo usually 唔朦. 傻瓜機’s is t00 slow to catch up with kids

  4. 菲:好句百上加斤

    五:角度OK搭救

    zacharyhui:後面果句,心照

    John:我意思係"有depth"

  5. amy

    嗱,我都係識minimal。經朋友推薦下買了個50mm/1.8光圈既鏡頭,canon的只需$700左右,影人像真係好正。

  6. 龐師奶

    「老公,我好羨慕人家的相片,後面有少少朦。」–>呢句我有講過!!!

  7. amy:  點正法?是否唔zoom得果種?

    龐: 哈哈,師奶所見略同

  8. cat

    Welcome to the world of DSLR. A new addiction…..

    Next in line: getting external flash, 50/1.8 lens, and more lenses and lenses……….and then a better camera…….

    I got hooked to this when daughter was 2 yrs. I thought I started a bit too late.

  9. 700蚊!而且,後面真係少少朦播!!
    多謝各位介紹 :)

  10. 通告: 傻瓜 « 媽媽阿四

  11. 通告: 全部少少矇 « 媽媽阿四

  12. 通告: To videotape or to photo « 媽媽阿四

發表迴響

