一切就緒


IMG_1426 IMG_1428

一切就緒。

如果明天你在機場碰見一位很優雅地抱一拖一的少婦,那肯定不是我。

如果明天你在機場碰見一位發脾氣罵街抱一拖一的阿嬸,那更加肯定絕對不是我。怎會是我呢?

如果明天你在機場碰見我,不要企圖跟我搭訕,我一分心,恐怕會遺失自己個頭或六件行裝之一。

(二少倒知機,一於便祕,表示合作和友好。)

24 則迴響

Filed under 旅行

24 responses to “一切就緒

  1. 哈哈哈,祝旅途愉快 !! 😀

  2. 溫馨提示 (其實可能你已知道的了), 起飛和landing 的時候給BB飲東西或吃東西,以防小朋友耳仔痛...

  3. good trip,good flight,good luck~hopefully you will be able to return in one piece,lol.

  4. mokmok

    恐怕二少是蓄勢待發!

  5. mama

    “恐怕二少是蓄勢待發!"

    我都想講….hahahahaha

  6. amy

    期待你回來的分享!一路順風!

  7. mama

    借個位問下小c張grobag bedding set好用嗎?
    邊度有得買呀?(小女成日踢被)

  8. 六件行裝? 哈哈! 祝行程順利!

  9. siugub

    祝一家四口, 帶回無價回憶 ^^

  10. audreyma

    一切准備就緒,阿四布好了局,一切就只待明天。

    只不過,這場“蓄勢待發好戲”究竟在什么時候上場,阿四并不清楚。

    阿四就是這樣子的人。

    她任性。

    她愛子如命。

    她自信,對旅行念念不忘。

    只要有機會,必會出手。

    更何況,聖誕將近

    爹爹在台北。

    –武俠小說版

  11. beanjelly

    記得攞齊嘢落機呀!
    GOOD TRIP!!!!

  12. Heyu mama

    好善慕
    有心有力, 仲有人咁信任自己, 真好
    個清單好簡潔噃, 呵呵

  13. eeb

    話說我帶Larry去旅行/入camp等都自備吹氣池做浴盆😉

  14. 藍mama

    今次使唔使3個鐘呀?

  15. 阿四一路順風

    你實掂既:)

  16. 不懷好意的各位 :

     冇噃,冇發噃。

    菲:

     2袋2人一車一小C袋咁啫。

    mama:

     Grobag duvet不錯,Mothercare和Bumps to Babes有售。用時最好兩邊拉鏈拉下數寸,才蓋得貼服。

    Heyu mama:

     你話爹爹信任我俾D仔女我湊?哈哈哈哈哈,我從來冇咁唸過添!原來我要多謝佢?😉
    個清單,係用來打發時間😉

    eeb:

     吹氣池我都係第一次用,相逢恨晚。

    藍mama:

     哈你ㄚ

  17. 講起吹氣池, 我之前都有用,不過上次去Orlando,我去之前跟酒店要了一間傷殘人仕用嘅房,有"手持花灑頭",仲無浴缸, 一了百了。

發表迴響

