晚禱


「主耶穌牙,多謝祢,我們今天很開心。細佬今天有大便嗎?」

「還沒。」

「主耶穌求祢幫細佬大便,祢知不知道,我最喜歡誰?我最喜歡媽媽!媽媽愛我,我愛媽媽,我喜歡有爹爹、媽媽、細佬……媽媽牙……」

「吓?」

「如果我還未出世,如果我還在妳的肚裡呢,我仲(*)想要妳是我的媽媽,仲想要爹爹,仲想要細佬。」

________

(*) 仲:仍然。

14 則迴響

Filed under 小C

14 responses to “晚禱

  1. Dra

    小C細佬, 我明白的…

    正所謂, 便秘慘過失眠, 失眠慘過牙痛…

    對你的遭遇, 姐姐深表……WAHAHAHA 我真係忍唔住- 笑- 啦!

    (SORRY 阿四)

  2. 就係呢D啦,就係呢D啦……

    就係呢D說話,就係呢D時刻,令我們做阿媽的赴湯蹈火,兩脅插刀,水裏水裏去,火裏火裏去啦,四奶奶﹗

  3. siugub

    我最喜歡誰?我最喜歡媽媽!

    世界上最令人窩心的說話, 尤勝另一半的甜言蜜語, 因為由幼童說出, 百份百真誠 ^^

  4. 阿四媽媽依家諗死喇~

  5. eeb

    都說小朋友最奸詐,最會用笑容眼神甜言蜜語讓父母甘心樂意為奴為婢。

  6. “如果我還在妳的肚裡呢,我仲(*)想要妳是我的媽媽"…… 小C好sweet; 又好關心細佬喎。

  7. pd

    此愛無悔 無悔愛此 悔無此愛

  8. beanjelly

    小C冧死人!
    「媽媽我好鐘意妳!」哩句就令到我家爹爹酸溜溜。

  9. 阿四全天候命﹐唔鐘意媽媽就出奇~lol

  10. Dra姨姨: XP

    其他各位: 係哦

發表迴響

