一個願打


IMG_2436 crop

話說,細佬崇拜家姐。

家姐嚇細佬,細佬大聲卡卡卡。

話說,細佬崇拜家姐。

家姐踩玩具,細佬放入口。

話說,細佬崇拜家姐。

黎明未至(即四時半),細佬高歌,喂家姐我在這裡呀!我在企圖沉睡的媽媽爹爹旁呀!來人呀家姐!!

話說,細佬崇拜家姐。

10 則迴響

Filed under 手足

10 responses to “一個願打

  1. 呢幅相真係笑死我。

  2. 好有共鳴呀!你講緊既野,日日都係屋企發生緊,每朝太陽出與未出之間,都好似雞啼咁準,兩兄妹一齊大叫,左右開弓,我地無用鬧鐘好耐。
    有個五歲哥哥、九個月大妹妹的熊貓上

  3. eeb

    兩姊弟會一起玩真好,Larry暫時都只係會錫錫Clement塊 月巴 面,同搞下佢(有時好大力,嚇c我),不過個個都話Clement第日會蝦Larry… …
    (腦海突然閃過一首歌 – 汗喇低慶禍木痛巨,是賀燈的善呵凳的屘)

  4. 好搞笑呀!
    細佬真係食得好好味咁呀!

  5. 細佬面豬潤潤肉肉緊喇我又

  6. beanjelly

    細佬飲得好認真!

  7. 小C真係好錫二少啊!

  8. 通告: 我家二少肥C大隻 « 媽媽阿四

發表迴響

