一兩件


沒孩子的兩口子,不能想像有一件的。

有一件的,不能想像有兩件的。

有兩件的,不能想像有三幾件的。

有三幾件的,已想不起因為曾經有兩口子。

IMG_2137

16 則迴響

Filed under 生仔

16 responses to “一兩件

  1. mama

    嘩,二少大左好多喎!
    小朋友真係大得快!

  2. Wah!! 二少大了这么多!!

  3. siugub

    我只有一件, 都已想不起曾經兩口子的生活.

    by the way, i love this pic so much! the warm feeling of brotherbood ^^

  4. 就這一個post就叫我每日都要嚟睇吓啦!

  5. mokmok

    阿四想生多一件?@@

  6. 各位:係呀,佢勝在夠硬淨,壓到吓場咁啦

    mokmok: o采!閘住反彈加4倍呀!!

    siugub: 咁牙,就唔爭在喇

  7. siugub

    阿四, 見到小C同細佬, 我都好想, 真要諗諗佢 ^^

    細佬好快就可以去超級市場幫阿四抬米啦…..真羡慕.

  8. 我個仔叫我生個細佬俾佢!
    唉……
    見到你哋,又真係想既!
    快啲 click 去睇第二啲野先!

  9. 有一件的,已不能記起一件都無的年輕日子~

發表迴響

