如果此刻不看blog


如果此刻不看blog,你有甚麼可以做?

(e.g. 打電話給阿女;食水果;做瑜珈;打個just because的電郵;走一段路;看書;放風箏;看清楚老婆寫的電郵;唱歌;坐早一班車回家;放狗;談心;做某些事;瞓覺。)

我先來:

一、整理阿女畫作。

二、瞓覺。

12 則迴響

Filed under ,

12 responses to “如果此刻不看blog

  1. 如果此刻不看blog, 心情低落至什麼都不願做。一定要的話, 我都會去瞓!

  2. cat

    如果此刻不看blog:

    1. tidy the house
    2. reply emails
    3. prepare Christmas cards
    4. cook dinner
    5. have a cup of water
    6. play with big daughter
    7. do homework with big daughter
    8. play with baby
    9. clean toys
    10. grocery shopping
    …….
    99,999: chat with husband
    100,000: sleep

    Ok, the list is all over the place. That’s my life, so many things to do that I don’t know where to begin.

    Nevermind, let’s read your blog first.

  3. 做比看blog更不正檔的事.

  4. eeb

    1, 扮勤力做嘢
    2, 食早餐
    3, 繼續扮勤力做嘢

  5. Wingma

    1, 扮勤力做嘢 (認同eeb)
    2, “面書" 種種菜, 做下餐廳老闆, 幫大少姐餵"魚"
    3, web cam睇下二少攪亂檔
    4, 諗下生番們興趣班、衣食住行等大事
    5, msn
    6, 網遊
    …………
    (以上皆因本人被困辦公室, 如能在家, 根本無可能開電腦睇blog, 一定與世隔絕)

  6. 哈﹗我連博都唔寫去織嘢。

  7. Vic

    你好,看了你的blog該超過兩年了,第一次留言。
    1. 溫書
    2. 做功課
    3. 執房

    請問右邊的hits counter 從那裡找?

  8. Vic

    找到了,原來blogspot和wordpress不同的
    Thanks anyway.

  9. 菲:瞓完心情會否好轉?

    cat: 呵呵這裡是否避風塘?

    五點:看blog好唔正當咩

    eeb: 你放完假啦陰功?

    wingma: 能把持到與世隔絕,真是幸福。不過如果像你有心與世隔絕,又實在無需把持。

    readandeat: 我都好想織野囉

    Vic: 開左個例,就請多多留言多多指教!有年輕人來,真是老懷安慰
    房呢樣野,我最中意執

  10. Vic

    你多多指教我呀! Your blog has reminded me of so many simple and happy things in life that I’ve nearly forgotten.

    房我都中意執,不過唔得閒,結果變堆填區

  11. 唔睇blog,唔寫 blog, 我諗我有好多時間, 不過都未諗到做乜!因為, 我好多野想/要做!
    我老公成日同個仔講, 話要整壞我部電腦!

發表迴響

