我個仔。老牛


客廳裡,Nat King Cole在唱。

爹爹陰陰嘴:「將來呢,細佬呢,就是這把聲。」

No!!!!!!!!!!!!!!  Not my baby!!!!!!!!!!!

其實我算喜歡Nat King Cole,但,你知嗎,我個仔呢,是個BB!我個仔喎,你看清楚,是我個仔喎!

人說生女,是自己的,生仔,是別人的。我明白了,有老牛聲的BB,留戀媽媽懷裡何等突兀,所以縱然如何不捨,還是放手讓老牛做別人的老牛老公,看起來聽起來舒服。

這些日子,每次摸黑擁抱楚楚驚醒肉團,心裡就會響起Nat King Cole。一想,便甘心每夜每晚做那孤軍,還會得笑。

爹爹他,真係好奸。

5 則迴響

Filed under , 阿四, 音樂, 二少

5 responses to “我個仔。老牛

  1. 阿四媽,搞到我想即刻返屋企聽下阿仔把聲添…… 你真係好奸

  2. 五叔叔:多謝!家姐細佬睇到眼都唔眨,家姐問,呢個auntie做乜?

    c.m.: 嘿嘿嘿

  3. eeb

    我呢,都深感自己已經幫人地生咗兩個仔。

  4. 通告: 豬呀甜呀小呀 « 媽媽阿四

發表迴響

