救火


寫了一晚,才發現62%屁股一直都在懸空,整個人吊在椅子懸崖。

救火的人,從來寢食難安,一集宮心計起碼要分七次看。

尤其於單人匹馬的夜裡,最怕生番輪流驚醒喧嘩,此起彼落互相牽動互相挑釁互相輝映沒完沒了。

5 則迴響

Filed under , 阿四

5 responses to “救火

  1. 身同感受!妹妹訓得唔好因為哥哥騷擾佢,但係妹妹半夜哭叫,又嘈到阿哥,其實最受騷擾、一覺分五次訓既係我地兩公婆,唉!

  2. audreyma

    有哥哥仔來我們家,晚上要和小孜睡,上半夜好端端的,可憐我的女兒,半夜乍醒,以為什麼在她旁邊,捧著哥哥仔的大頭嗷嚎大哭……

    阿四,俾我有得揀,情願他飛時身邊有二條化骨龍……

  3. audreyma你下次可以叫阿連生借隻化骨龍俾你,就大家一天光晒啦

  4. 我真係唔敢再生。照顧兩個真是不是X2咁簡單。我自己一個人帶 chilli 去旅行都 ok,如果帶兩個真係一個向左一個向右唔知點好。

發表迴響

