兩團肉兩對眼


生命的奇妙是,從為娘肚內鑽出來的兩團肉兩對眼仔,含情脈脈,你眼望我眼。

生命的奇妙是,從為娘肚內鑽出來的兩團肉兩對眼仔,嘴角奸奸,有天將會合力激死娘。

生命的奇妙是,為娘被激死那天,為娘將會恭喜自己,呵呵能夠手足同心同成一事,為娘功德無量!

DSC04082

17 則迴響

Filed under 手足

17 responses to “兩團肉兩對眼

  1. 咦,貼了相才醒起,我有強烈預感有人會comment on細佬的一身顏色!!😉

  2. siugub

    阿四, 想請問, 你覺2兒相隔三年半, 相處會否有問題? 因我沒有兄弟姐妹, 所以想問問你見小C和細佬的相處如何.

  3. vc

    生命是奇妙的。

  4. 二少長得很快呀,和家姐一樣size了。

  5. amy

    有兄弟姐妹真好!我也是家姐。:)

  6. 真是複雜的感受啊 :]
    孩子就是這樣的奇妙。

  7. audreyma

    阿四:

    沒兄弟姐妹?呵,那你父母永遠不會被埋怨偏心了。

    手足之情,我很享受。

    又搭嘴:那床單多麼熟悉,世上只有IKEA買1個床單搭4個枕袋。

  8. mama

    我都無兄弟姊妹,都好想有,可有商有量嘛(我估)!
    我家細佬快8星期大,食唔食輪狀疫苗好呢?阿四,你家細佬有無食呀(煩惱中)?

  9. paradarz

    哇, 弟弟就黎大舊過家姐姐喇!! ^_^

  10. 係呀細佬真係唔惹少架,陰功

    mama: 二少佢冇食輪狀疫苗。通常唔係好死得人果D病,我都唔俾佢打針或食疫苗。
    死得人果D病,我地就會睇究竟唔打針的死亡率高ㄚ,還是打針副作用產生的死亡率高嘞。

    audreyma: 在Rapee Living買的

    mokmok: 真??

    • Sai

      每天我女女的daycare阿姨都會問我比佢打左flu shot未﹐然後其他人又問你打左swine flu shot未﹐各國政府的宣傳攻勢十分凌厲﹐但我是不會屈服的﹐尤其聽到太多打完預防針之後的side effects﹐Flu and swine flu是沒有了﹐但要應付更複雜的其他後遺症。但我也跟你一樣﹐雖然知道打針不好﹐但也不敢不打一些較嚴重的病的針﹐有點恨自己的細膽。

      • mama

        Flu and swine flu我都算擇不打,不過返學真係好易病,尤其感冒,我產假10星期,阿囡已3次發燒!

        輪狀有乜副作用?我找不到實際數據呢!

  11. 時間真係過得好快!
    細佬啲頭髮好靚呀!

    有兩個小朋友好幸福!
    好羨慕!
    不過自己做唔到!😦

    阿四,你無兄弟姊姊, 咁你有無覺得好孤獨,又或者會好大壓力(當父母年紀大,你又要養家……)?

發表迴響

