自己覆舟


Baby Einstein之令人反感,不在其出影碟,而在其誤導父母以為幼兒不看影碟不可,不看影碟便不能發育便執大輸 ,即misselling也。

即是說,假若Baby Einstein將其影碟包裝成例如「BB每月剪髮坐定定必備恩物」唔坐定定包換的話,我很大可能會立刻買一打送街坊再於媽媽阿四唱通街。

即是說,你賣迷債給阿婆讓她輸身家,可以,但你不可以告訴阿婆那是迷債,那根本就不是迷債。

不過我們其實也同時需要問問自己,何解人家亂說一句「嘩這Baby Einstein能提升幼童乜乜物物你還不飛去買」,我們就真的着了魔飛去買飛去看?此類everybody else is doing it人人都做所以一定對的心理我說過太多次,今天不再囉唆。

另外多位讀者提出其實互亂網更毒。互亂網呀黑莓呀影碟呀本身也是中性,例如沒有互亂網百佳購物易我可能生存不了,也沒有媽媽阿四讓我發洩,不過縱然其實我早與個毒網有仇,卻每天請仇人將自己與身邊最親的人隔絕。

正如五點兄提出問題根源:「要反Baby Einstein,不如反互聯網,要反互聯網,不如反一反(省)自己」。

人類每天以自己能力提升生活質素,卻又每樣濫用,自己一手覆舟。

3 則迴響

Filed under

3 responses to “自己覆舟

  1. >Baby Einstein之令人反感,不在其出影碟,而在其誤導父母以為幼兒不看影碟不可,不看影碟便不能發育便執大輸 ,即misselling也

    Ooops… 原來係我自己misread左阿四上一篇添...皆因我從來都唔知原來baby einstein既selling tactics 係呢啲...我一路都以為佢個selling point係「BB每月剪髮坐定定必備恩物」,而同時佢又比毛記啲劇冇咁毒咁解啫...

    重申一次,我係真心佩服啲家長可以做得到俾個小朋友隔絶電視...只不過我自己既能力就做唔到咁解。

  2. 通告: 救救Baby Einstein « 五 . 點

發表迴響

