給武士


古代的武士,會把外袍蓋過泥濘,讓女士好走路。

現代的武士,總算會到車內找後備鞋,讓街上鞋跟破掉的女士好走路。

都算係咁囉。

(今午撐過檯腳,我獨上歸程,你居然會隔門駐足看我,罕有,我好開心。)

P.S.  今天我收到提早續了的車牌,又於保養到期前預約修車,也罕有,爹爹你開心的話可以隨意讚我。

6 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

6 responses to “給武士

  1. 真係好細心喎, 後備鞋都有。有得撐檯腳咁開心添。

  2. ada

    嘩,又有後備鞋、又撐檯腳,仲駐足睇阿四,爹爹真是百分百好男人(唔用黑莓時)

  3. 孫師奶

    好鬼鐘意你讚老公好簡接但又好到肉….好窩心

  4. audreyma

    那玻璃窗外的碩長身影
    無聲的眼神
    是不是把心都溶了?

    爹爹加油!

發表迴響

