所以我生BB


小朋友:「OK媽媽,不如我抱抱妳,所以(so that)我可以生一個BB啦。」

媽媽:「我可以抱妳,不過要一男一女才可以一起生BB噃。」

小朋友:「OK,那麼我抱細佬啦,所以我可以生一個BB啦。」

媽媽:「妳可以抱細佬,不過要一個男人和一個女人結婚後,男人的精子走入女人的蛋蛋,才可以一起生BB噃。」

小朋友:「甚麼是結婚?」

媽媽:「爹爹愛媽媽,媽媽又愛爹爹,爹爹答應以後都愛媽媽,媽媽又答應以後都愛爹爹,兩個大人便可以結婚。」

小朋友終於抱盡全屋人:「OK,那麼我抱爹爹啦,所以我可以生一個BB啦。」

媽媽:「……」

6 則迴響

Filed under 生仔, 小C

6 responses to “所以我生BB

  1. 小C仲咩一定要生BB呢?不過佢都好logic, 媽媽因為爹爹先有BB, 所以佢就去抱爹爹。哈哈!

  2. amy

    rafael有時都會放個公仔或波在衫內說要生bb。我們有看mommy laid an egg (http://www.amazon.com/Mommy-Laid-Egg-Where-Babies/dp/0811813193), 一起扮恐龍速遞bb, 好好笑。

  3. 呵呵!! the dreaded question 终于出现啦。

  4. 有小朋友同媽咪講:『如果Daddy要放精子去媽咪啲蛋蛋到時, 記住叫我睇喎!』

發表迴響

