慈父手中剪


daddy gives haircut

爹爹本已天生異稟,日前經高人一輪指指點點,更是銳不可當。

daddy gives haircut - closeup

12 則迴響

Filed under 爹爹, 小C

12 responses to “慈父手中剪

  1. 思思阿媽

    小c爸好強wor, 我到而家都唔敢幫阿女剪 .. 因為怕太核突… 都係比阿婆/姑姐剪咋 ..

  2. amy

    很想看看正面剪得如何。:P

  3. 我都好專業架(賣吓廣告先),有兩把不同用途的髮剪和剃髮刀,我剪到有層次的。

  4. 嘉嵐:

    我以前係睇書學的,自己替自己剪過很多次了。最要緊是買一把好的剪刀,工具很重要的。

    不過小朋友不肯坐定定,你不要搞太久,否則隨時一邊長一邊短。

  5. chilli mom: 唔係

    菲: 有啦梗係

    amy: 見上

    zacharyhui: 我俾小C爹剪??

    shanmiu: 爹爹個髮型師

    readandeat: “最要緊是買一把好的剪刀"– 小C爹佢都係咁賴囉

  6. 通告: Pepito頭 « 媽媽阿四

發表迴響

