我話主耶穌


新年度,新主日學年級,新作風。

睡前--

小C:媽媽,我話主耶穌呢,妳就話主耶穌呀。

媽媽:哦哦,好。

小C:主耶穌……

媽媽:主耶穌……

小C:多謝祢……

媽媽:多謝祢……

小C:俾我牙刷。

媽媽:俾我牙刷。

小C:俾我o地……

媽媽:俾我o地……

小C:食物……

媽媽:食物……

小C:食。

媽媽:食。

小C:主耶穌……

媽媽:主耶穌……

小C:祢喺邊呀?

媽媽:祢喺邊呀?

小C:多謝祢……

媽媽:多謝祢……

小C:俾我心肝。

媽媽:吓?

小C:俾我心肝。

媽媽:俾我心肝。

小C:多謝祢……

媽媽:多謝祢……

小C:錫我。

媽媽:錫我。

小C:奉主名求……

媽媽:奉主名求……

小C:阿門。

媽媽:阿門。

小C:到妳喇。

15 則迴響

Filed under 耶穌, 小C

15 responses to “我話主耶穌

  1. 唔知講乜,回心微笑。🙂

  2. mokmok

    小C:到妳喇。
    GJ!

  3. pd

    主耶穌多謝祢喺我心肝

  4. koala

     可能小C覺得您有佢咁正嘅心肝應該要感恩law。
    小C真係好"屬靈"喎!

  5. Agnes

    小C好叻, 好cute:)

  6. mama

    好感動,亦很有趣!佢返左幾耐主日學呢?
    p.s.細佬大脾真係好厲害!

  7. 小朋友的心靈真是至善至美

  8. Angela

    多謝分享~ 提醒左我其實祈禱可以好簡單~:)

  9. 各位:  :)

    mama: 佢由識行開始返。

    火火:誠然 🙂

    Angela:又係播!!

  10. 小C係講中文架咩?
    我覺得祈禱係好難,唔知要講乜!
    又要講出聲,好怕醜!呢個係其中一個原因,我唔鍾意返教會!
    小C真係好叻!
    又有心肝! 🙂

  11. 係呀,佢D中文呢,得架佢。

    靜靜雞話你知,我都唔鍾意一大班人面前開聲祈禱架。
    你話"唔知要講乜",係咪因為其他人都以特別嘅用詞去祈禱?
    祈禱係同上帝講o野,用乜方式講佢都明啦,希望你唔會覺得咁大壓力。
    至於內容,up乜都得啦,傾計一樣。你不妨今晚就試吓。

    • 我覺得『神』, 呢樣野好….唔知點講!
      如果佢乜都知,都唔洗講出口啦!
      心講都得啦!
      啲人開聲祈禱, 係講俾人聽, 定係講俾神聽呢?
      Sorry, 我亂up野!

  12. Good girl, little C!!

    Ah 4, isn’t it so rewarding to see a child pray with such dedicated and fervent heart??

  13. 我都分享一下,自幼就教Aidan祈禱,他的飯前禱文是:「謝謝天父,多謝天父,阿門」其實兩句意思一樣,不過佢習慣了,我也沒有刻意改他。

  14. 最喜歡"祢喺邊呀?",但又唔係質疑果種,好可愛~

    “心肝"呢個詞語唔知o係邊度學番黎呢?

發表迴響

