Everybody else is doing it


生番終於要穿校服,不過每個月的便服籌款日,仍有機會用上從前每天都要穿的蘋果裙,在一大堆人魚呀白雪呀睡美人呀中間把裙子轉呀轉,以為自己也是迪士尼公主。

這天,整班裡就單小J和小X(的媽媽)把便服日給忘了,穿着校服相依為命。

小X回家找媽媽:「哇哇哇哇哇……」
小X媽對朋友說:「唉,哇哇哇哇哇……」

小J回家找媽媽:「今天所有人都忘了穿校服,哈哈真是傻!」
小J媽對朋友說:「是呀,忘了,冇計!」

難怪Frederick Buechner說,when a child is born, a father is born.  A mother is born, too of course.

能夠對自己的與別不同不介懷甚至阿Q甚至驕傲,孺子就算不前途無可限量,快樂自信的一顆心,夠用一世。如此一顆心如何教曉如何感染?太易,也太難。

當然,小J比小X擁有先天優勢--這小J是個男的,時裝這回事,大概要等一年幾載才能追上女生的觸覺。

有說成年男人穿衣旨在避免和別人不同,跟女人剛好相反。小J,在你失落於西裝戰衣人海那一朝前,讓auntie為你的傻瓜笑喝采,讓auntie向你好好學習。

31 則迴響

Filed under 同學,

31 responses to “Everybody else is doing it

  1. lslu

    預祝各位中秋節快樂!

    《我通我識》節目主持
    http://lslu.wordpress.com/

  2. 穿校服好,不用煩。我麻煩啲,成日要熨衫。

  3. 有個類似故事:
    有小女孩幫媽媽收拾和洗碗,豈知一跣手,打破了熱水瓶的內膽,那個年代,熱水瓶可是「高消費品」,小女孩以為必會被痛罵一頓。

    豈知小女孩的媽媽,從容一句:「噢,是…破了,沒辦法,東西不爛,又怎會有人買新的?」

    小女孩已長大成人,並成為大學講師,但仍記得媽媽那一句,及從容的處世態度。

    但我想,放諸今天,No Big Deal 與 Who cares? 係一線之隔,今天的細路:「打爛咪買過囉,百零蚊之嘛﹗」

    罰留堂咪罰囉,欠交功課咪寫手冊囉,你鬧咪由你鬧囉……

    扯遠了。

  4. Cat

    It is so hard to strike a balance.

    I digress and would like to share something about those princesses:
    When my daughter was 2.5 yr old and attended ballet class, the teacher asked the kids individually which Disneyland character they like best. Although HK has Disneyland, my daughter haven’t visited it at 2.5 yr, let alone knowing which character to like.
    I just don’t understand why Disneyland is common knowledge for kids?! Don’t they have better things to learn at 2 years of age?

    I haven’t brought my daughter there

    • Cat

      I haven’t brought my daughter there until 3.5 yr.

    • >> “don’t understand why Disneyland is common knowledge for kids?! "
      i know!!!!! why does one have to learn about disney characters??? or even, cartoon characters?? you had it right on- why is it considered standard “knowledge"???

      • siugub

        我個大鄉里女, 一個character唔識, 又係成日比人問到口啞啞, 覺得我地好奇怪…..

        係啦, 點解一定要識呢. 個D公主個個身世都咁慘, 有乜好扮呢, 只是最後嫁個有錢王子罷了.

  5. v

    唉,有時候老師也是想找些話題大家溝通一下吧。除了顏色食物動物以外,兩三歲的小豆釘總不成問他們喜歡南丁格爾、華盛頓、愛因斯坦或者德蘭修女吧…

  6. v

    你是死硬派,你有你的道理。不過在香港,你會辛苦一點囉…

    • hahahah, 我好中意一句"你是死硬派"!!
      唔係辛苦一點,係好辛苦囉

      • siugub

        有天, 和朋友傾計, 談在香港, 要小朋友不做一般小朋友做的事, 唔睇電視唔食糖唔食薯片唔扮公主, 很大壓力, 常被人稱為異類, 朋友一句安慰: 唔跟大隊, 一定有壓力啦, 跟大隊幾咁易, 細時, 朋友仔去玩唔讀書, 你一條友去讀書, 夠大壓力啦…

        聽完, 個人鬆哂…係呀, 我唔鍾意跟大隊呀, 點呀😛

      • 咁香港可能比較少這類型的家長,呢度都搵到幾件志同道合嘅。

      • 我又覺得都 OK 喎。可能我自己個人夠阿Q,我唔係好覺得有壓力。通常有人問我,我會答「係呀,唔睇電視架,未中公主毒架」,通常人地就會好似好羨慕我咁。。。我就當人地羨慕我囉。
        不過,我又不是太太太決絕,我都有去 disneyland 玩架。不過,身教其實好重要,做阿媽唔會見到公主就好 High,或者專登走去買 Hello Kitty 或公主衫比個囡重讚佢「嘩好靚」,其實個囡唔係咁易中毒架。

  7. Jenni

    Just wait til she is in Grade 1,there are more pressure being different than other kids.My son have a strong head,so not much bothers him,hope she can stand to be different and understand there is nothing wrong with a healthier lifestyle,even tho that is not the norm nowadays.

  8. 反正錯過了,開個玩笑,下次再來🙂

  9. chilli mom:

    我們家中沒有電視機的,所以肯定不會中毒。

    不過,小朋友一上學,耳濡目染,例如同學仔塗指甲油上學,小朋友回家會問為何我不可以塗指甲油。我咪畀對手佢睇:你睇阿媽有沒有塗指甲油,上學唔可以塗,因為塗咗,你就會成日掛住望對手,唔記得聽老師講嘢。嘩,老師講書很有趣架嘛。萬聖節扮鬼扮馬時才給你塗吧。

    • siugub

      我沒有和女兒去迪士尼, 不過就會去迪士尼酒店後面塊草地玩, 經過酒店都避免不了會見很多扮公主的小朋友. 現在女兒還不曉什麼, 我見到也只當時運高睇唔到, 或者答: 姐姐佢地扮公仔呀. (其實心中不無疑問: 點解要小朋友扮成咁呢??? 仲要化埋粧, set哂頭架)

      但每次見到也會想: 第二時入小學, 如果朋輩都扮, 女兒很難不受影響, 咁如果第二時女兒話, 我想扮呀, 我應該點回應???

      1. 比自由佢去扮 (但阿媽對這種扮公主背後的意義都幾反感, 仲要我花錢比佢去扮, 好唔甘心喎)
      2. 說說教叫佢唔好
      3. 強權話無
      4. 其他

    • 係呀係呀,小C幾個月前都有一排日日話要差塗指甲油,我都話,要塗呢,就用好多時間,搞到冇時間玩架,又臭呢。佢半信半疑囉,真係呢,日日都有新奇嘅仗要打。
      不過如果我唔企硬,例如有時自己為食想食雪糕,焗住要俾佢食埋一份,佢就會反問,吓點解可以食??吓點解可以塗指甲油??小朋友其實心中有數,我地如果唔set AND keep standards ,反而令佢地冇安全感。

      Disney都會大約一年去一次,亦會間中去Disney酒店食飯,佢想同公主影相,OK。但一走入Disney舖頭,我宣佈唔會買野,估唔到佢真係一樣野都冇要買,不過,平時佢都唔係會lur住要買野嘅小朋友嘅。

      • chilli ma:

        根據朋友啲阿女的經驗,小朋友到了七八歲,你想佢扮迪士尼那些公主,佢都嫌你幼稚。所以,如果佢地想扮,在萬聖節和生日會時畀佢扮。但係要畀錢set晒頭那些就免了。

        阿四:

        所以就算我想塗指甲油也不會塗,費事又要解釋一輪。

        唉,今朝小朋友又因為不肯穿白色襪褲要穿紅色襪褲上學扁晒嘴。佢話同學仔穿五顏六色襪褲上學很漂亮(學校沒規定襪的顏色,真失策﹗)。

        有朋友試過入迪士尼店或其他類似的店,向小朋友話呢度係博物館,所有東西只係展覽品,只可以看不可以買的。

      • Readandeat

        好同意啊,其實不同小朋友自己都會長大,唔會扮公主扮到十八歲呱。。。不過又或有其他「新猷」咁囉。

        我個囡E+讀傳統學校,學校裡係好多好多「不可以」的,應該說是,除了說明了「可以」的,其他一律不可以,所以在這方面,反而沒有問題。

        我覺得最緊要唔係封殺某一樣野,而係培養佢有獨立的審美眼光,佢真係覺得 Barbie 條腰靚唔緊要,但佢亦會覺得海裡D魚身形線條也好靚,咁就好啦。

  10. audreyma

    舉手。也不喜歡不斷用物質去誘惑、換取小朋友感情的做法。

    阿四:最喜歡你說那句快樂自信的心够用一世。

    btw,那暖水瓶的故事真真切切的發生在我童年 :)

  11. chilli ma:

    阿包對barbie沒興趣,佢話佢個胸太大喎。

  12. 我隱隱覺得他朝有一天,小C拖著二少、再拖埋阿包同方芳悠悠,可以組成另另地類的奀皮小鬼組合,被香港大部份的母親明批「D外國人係咁架喇」邊暗藐… 有機會的話我會集中哈哈哈。

發表迴響

