三年半載


慶祝媽媽寫了三年,細佬肥了半載。

這天,細佬打了針,家姐做了生日蛋糕。

 IMG_9629 IMG_9663

這夜,由第一篇起重溫妳我,驚覺,我原來也曾擁有柔軟的一顆心,柔柔的,擁着妳。

憶起我倆走天涯,鼻酸酸。

   

7 則迴響

Filed under , 小C, 二少

7 responses to “三年半載

  1. Heyu mama

    嘩 ~
    二少咁快識講野 ?

  2. mama

    我都有份睇著小c長大ga!!:>

  3. 阿四媽媽, 我想知你呢條由毛虫變butterfly既公仔係邊度買 or你自己整架? 我買左eric carle 既the hungry caterpilla書同埋個board game……如果有埋你呢個公仔就好了….

  4. mama

    係佢自己整ga!

  5. mokmok

    係E幾個月裡…我患上了小C症候群…
    每當見到曲髮的小朋友,我會諗係小C…
    每當我聽到後面有人講what’s your name…又會諗係唔係小C呢….
    最病態的是,我以為真係見到小C…但係佢好明顯係讀緊小學了……….

  6. 阿四,好懷念以前既日子, 是嗎?
    小C咁快又咁大個!

  7. 天蠶變是自己做的,在此:
    https://mama4.wordpress.com/2008/06/09/fuzzy-wuzzy-caterpillar/

    Heyu mama: 係呀好字正腔圓,叫得好淒厲架

    mama: 係呀係呀我好似識做你好耐,同埋,你霸左個最正嘅名!

    mokmok:你下次要留意埋全場邊個走得最快,應該冇錯

    zacharyma: 唉,係…… Zachary都好大個同識得好多字喇 🙂

發表迴響

