日本尿片


最近研究日本尿片,據了解,花王最好,Unicharm次之,Goo.n太短,Nepia太厚。

大鄉里C從來只用過一味Pampers,可見賣廣告的錢省不得;二少小小年紀已嘗過不經漂白的幾種巴閉牌子,可見媽媽之大細超。

媽媽巴巴閉閉給二少訂來了花王,半夜打側吃奶便漏了兩夜,連人帶睡衣+睡袋+媽媽睡衣+絕對不醒爹爹一併全醒。奶奶屎一出,更是不得了。

花王打破貴嘢一定好之定律,媽媽終於臨崖勒馬:「以後睡前和便前,都一定要用Pampers。」

爹爹拿起一片問:「我分不了,這條片,是Pampers還是雪印?」

19 則迴響

Filed under 爹爹, 二少

19 responses to “日本尿片

  1. lslu

    日本造的, 應該好貴.

    《我通我識》節目主持
    http://lslu.wordpress.com/

  2. mumtoastha

    我二少用大王,其他以上的我都試過,都係大王頂得住d奶奶屎。

  3. Sylvia

    It’s not a size problem? Belbel tired the same brand last year when we were traveling. It worked pretty well.

  4. 哈日媽媽

    我家小祈初生時用UNICHARM, 後來我嫌貴, 轉用噓噓樂, 到兩歲左右用學習褲時, 驚覺UNICHARM有MICKEY公仔, 仲要平過PAMPERS, 又再用番佢……SO FAR SO GOOD!

  5. Cat

    雪印 is better!! LOL

  6. pd

    我以為雪印(乳業)祗有奶粉(奶類產品)?

  7. amy

    這篇好好笑!還有,mac也不明白我笑甚麼!:P

  8. 思思阿媽

    我地都係 pampers 既粉絲 ~~~~

  9. Actually 噓噓樂 is not bad ga. I’ve tried a lot of different nappies too, and this one is quite 平靓正。Absorbency is pretty good.

  10. cc

    我地用大王…. 好洗好用…..

  11. 我們嫌Pampers有一陣味,後來我們轉用了哈健屎,再後來改用Seventh Generation Chlorine-Free Diapers,因為小朋友皮膚敏感。

  12. Goon 幾好架, Seventh Generation 都好, 不過香港實在買好貴。

  13. 通告: 問 « 媽媽阿四

  14. 二少都用過7th generation同另一款chlorine-free,但兩款都好似好刮腳?

  15. Heyu mama

    hahaha…
    Pampers還是雪印…..
    wakakka…
    D 男人, 唉…

發表迴響

