冰封


有這麼一個真人真事。

輔導員:你們還有枕邊話可說嗎?

女人:枕甚麼邊?自從老二出世後,我們便分房睡。

輔導員:老二多大了?

女人:明年便上大學。

12 則迴響

Filed under

12 responses to “冰封

  1. 當了父母,人都忘了是愛侶,曾經。

  2. mokmok

    我反而覺得生了老二後,是怕有"意外".(卡卡)

  3. 哇哈哈, 我就多左一個枕邊人, 有時明明已在第三者睡夢中將佢運番原地, 但第三者響我睡夢中又會自己爬番過黎.

  4. 我一向都同米太分房瞓,咁大家都會瞓得好啲喎

    如果唔係有小朋友,我地會分開住添呀;鍾意今晚見先去是旦一個既屋企,有個人空間,我覺得係相處之道喎

    我和米太都認同的一句:「兩個人之間最好的距離,就是能讓一道清風在中間吹過~」

  5. siugub

    其實當年我都想過分房, 有個人空間, 當然最後只是空想, 尤其是在生番出世後.

  6. 米:好深啊

    siugub:容易,將生番與那個人在他們的個人空間內綁在一起,妳就能有自己的個人空間

  7. “唔怕老二,至怕老三"…舉腳贊成!
    曾經同老公講笑咁話…宜家真係唔小心有左既話…可能真係要去落仔!(o拿…真係講笑咋…咪罵!)
    所以我地用左最最有效既避孕方法….就係….唔搞!

  8. 我和太太生大女兒時已知道這問題,所以當BB幾個月已讓她獨自一間房瞓,二女兒也如是,小兒子也如是(如今兩歲半,仍是獨睡)。從小訓練他們,不要等到幾歲才讓他們一個人瞓,到時真係好困難。

發表迴響

