多謝


小朋友突然良心發現,又或,想媽媽良心發現--

「耶穌,多謝祢俾(我)一個nice媽咪。」

「多謝媽媽同爹爹整o左一張俾我,不過我(坐得)唔舒服。」

4 則迴響

Filed under 小C

4 responses to “多謝

  1. pd

    多謝耶穌,俾小C有阿四咁好又咁有智慧的媽媽!

  2. audreyma

    四:

    那櫈我們在英國見到,比香港便宜成千元,不知為什麼也下不了決心買,總覺得像個梯子多過張櫈。

  3. lslu

    開心生活就好了

    《我通我識》節目主持
    http://lslu.wordpress.com/

  4. 不過我(坐得)唔舒服!!
    哈哈!

發表迴響

