和而不同


小I食波板糖會爛牙,我不要爛牙(所以不吃),but小Iis still my friend.」

9 則迴響

Filed under , 同學, 小C

9 responses to “和而不同

  1. siugub

    能有自己想法, 真好.

    想請問阿四可以怎樣教, 因有時見其他小朋友做媽媽不許的行為, 女兒會問為什麼, 但在人家面前, 我又不好意思說人家不好. 苦惱😛

  2. just joking

    有一天,女兒對母親說:
    「雖然我們的taste不同,(但是)我們 are still 兩母女.」
    ….

  3. siugub: 我都覺好頭痛。最有效的方法,就係小心選擇有same values同識醒水的媽媽朋友囉。 ;) 

    不過平日小C同我私底下傾計,話阿乜水乜水做呢做嘮食呢食嘮講呢講嘮,我會話,每個人做唔同的事,人地唔知食糖會爛牙,小C妳可以話佢知,最緊要係,連媽媽同老師都會(時常)錯,(當然我平日要對佢認錯),you just do the right thing!

    而家佢(有時)都識話,「我地唔駛copy佢格。」
    不過任何人都渴望埋堆,真係好難搞。

    • 我們也很頭痛的。

      小朋友同學仔滿口爛牙,因為食得糖多,佢給阿包吃糖,我回到家全部扔掉。

      小朋友話:阿乜乜食糖喎。

      咁我話:你係咪想學佢有爛牙?(小朋友曾有一顆蛀牙,受過牙醫電鑽之苦)

      我將糖放在佢面前話:

      你想要爛牙就食晒佢啦。

  4. audreyma

    四:

    大朋友和以不同也很難,很難。

    說起爛牙,當然吃糖增加爛牙機會,最可恨認識一個人無糖不歡,臨睡也吃一顆,偏偏這麼多年一顆爛牙也沒有!

  5. 小C能這樣說很難得,菲妮就經常人有佢又要有,攪到我好頭痛。

  6. 通告: 火腿裡的三文治 « 媽媽阿四

  7. 通告: 無聊事 | 媽媽阿四

發表迴響

