客廳霸王


客廳霸王:這椅子不能拿去洗!

回主子的話:噢……這椅子很髒,怎辦好呢?

客廳霸王:如果你問我呢,你就(可以)去洗呀。

回主子的話:噢……我可以拿這椅子去洗嗎?

客廳霸王:不可。

_____________

號外

颱風消息:「今日係咪有Taiwan呀?」

11 則迴響

Filed under 小C

11 responses to “客廳霸王

  1. amy

    「今日係咪有Taiwan呀?」- 好好笑。:)

    我屋企嗰個霸王n倍,我去廁所,佢就話:唔可以去廁所架!同佢講,咁如果你想去wee/poo而我唔比,你會唔會唔開心?佢話:會,然後隔兩秒話:媽媽唔準去廁所架!

  2. 嗚, taiwan 又如何丫? 而家我咪又係坐左響 office.

    btw, 必必有類似版本喎: 媽媽, 呢度係咪thank you? (係"天橋"呀哥哥!).

    • audreyma

      嘩,怒火,你又曉天橋?天知道我時時要默誦你的痴線私隱以省吾身。

      看來每家都有一二霸,何以我們小時都像鵪鶉呢?

  3. 報告:

    我家也有一霸。

  4. pd

    因為小C(潛意識地)要「霸」住來洗嗎!?反正都講到明要「問佢」咯,相請不如順便 offer her the (job) opportunity (to help) to wash to make up the difference of being too well served at school? 哈哈!

    有時都會唸,究竟「小C話:我3歲大個梨。我大晒。」會否是因為無形中 it was given & taken for granted?

    小C開了學,(阿四)習慣未呀?(阿四)鍾唔鍾意開唔開心呀?(阿四)係咪好忙呀?努力唔好變阿五呀!

  5. mokmok

    原來又是一個局…

  6. 我個主子呢, 就專愛剝奪鄙人ge言論自由:

    哇~~~~~! 媽咪妳唔好講咁多野啦!
    妳唔好同佢 (任何主子以外的人) 講咁多野啦!
    妳講野(就要)同我講啦! 我係妳寶貝女喎!!!!

  7. 思思阿媽

    想問 小c話 “Taiwan" 係咪指 颱風 呀 ???

  8. 係呀係typhoon呀。
    佢成日連念念不忘去台灣旅行 😉

發表迴響

