有與冇


有錢買波子,有錢請司機,有閑情投得靚車牌,有本事有人事讓阿仔「考」入最有前途幼稚園,卻冇腦讓三歲細路坐車頭家傭膝上,五歲無car-seat坐後座。

我每早離遠見此悲劇,不吐不快,在這裡。

27 則迴響

Filed under Uncategorized

27 responses to “有與冇

  1. mama

    其實我都係近半年先買car seat, 多得睇到你個次介紹isofix(雖然我架車無isofix設備),相信實在有很多人像我以前一樣不明白其危險性.

    另外想問下幫初生bb沖涼選用了哪一款的盆,現正搜尋中,好難揀,其實唔太敢幫初生沖涼!! :p

  2. amy

    跟你分享這篇,這世界就是這麼奇怪。
    http://sachetinmontreal.blogspot.com/2008/02/paradox-of-our-time.html

    有些媽媽無所事事寧願行街扮靚將照顧孩子的責任交給家傭,也有些媽媽為著生計早出晚歸只求晚上和孩子的一、兩小時快樂時光。

    我都吐完,在這裡。繼續做野。

  3. 因為佢地不會從小朋友既角度出發….

  4. audreyma

    有錢買唔到腦囉

  5. 思思阿媽

    係噃, 有錢唔等於有腦呀 ~

  6. 3、4歲人仔自己坐係前坐,無booster,無car seat,我都見唔少,真係呢 . . . 好嚇人呀

  7. Will you go up and say anything to them? There was once (when 1 1 was still a tiny infant) while I was waiting at a red light, I saw a toddler in the car next to mine being bounced up and down by an adult, i.e. baby not strapped in at all. I rolled down the window and got the driver’s attention and told him that it’s really dangerous. But all I got back was blank stares lor…..since then, I realise that I probably shouldn’t be that nosy and minded other people’s business….. I hesitate to think what would become of the baby if a stupid driver rams the back of their car.

    Some people just won’t understand until they learn it the painful way, and regret why didn’t they do something about it earlier.

  8. mokmok

    普遍香港人就係一係有近視,一係就有遠視
    當然案中阿仔母親可能兩樣都有啦
    當然其實自己有近視同遠視,咁更係旁觀者清啦.
    或許
    我們都有各自的盲點不自知….

  9. 以前因為沒有這種安全教育,也可以「原諒」。但是,現在大人也繫安全帶,何況小朋友呢。

  10. mumtoastha

    我見過一個50+女人仲好嘢
    佢係揸綿羊仔後面有另一個女乘客
    司機同乘客都安全地戴上頭盔準備開車
    最好嘢既係佢2個中間
    居然出現有一個約10個月大的BB
    冇陰公吖佢地BB 冇頭盔又冇安全帶
    我見狀立即上前阻攔
    同佢講咩道理都冇用
    佢啋我都傻
    個女人仲笑笑口話: 好快架咋… 好快到架咋…

  11. pd

    Perhaps since the public transportation system is so convenient in HK, majorities of the people do not drive and vehicle accidents directly involving youngsters due to the absence of such “auxiliary car accessories” are relatively less, and therefore, “less noticeable”, so people and the government’s awareness and prevention of such causes is low, unlike in other driving countries. The most direct (effective?) way is to advocate to the government to pass and enforce laws to publicize the importance of such. Now that’s a very “neutral” or “positive” issue to work “hard” on for the politicians to win votes before accidents actually hit.

  12. 你試吓同我阿媽講丫...我由米b女出世到而家講好多呢啲安全嘢,佢次次都係話我駛咩咁緊張丫,「我咪又係咁養大你,你咪又冇穿冇爛~」

    註:*有時會只係得我阿媽帶住米b女出街,都會担心...最主要就係佢呢啲覺得「唔會有事既」既態度...但就好似你咁講...香港,太多人都係咁諗嘢...

  13. siugub

    BB坐前座, 在香港街頭看得太多, 仲以為好得意. 我一個不是媽咪的朋友, 侄仔又是愛坐車頭, 她還對我說, 是小朋友自己要求, 唔比佢坐會扭計, 大佬, 由細到大無offer, 小朋友點會覺得自己可以坐車頭唔坐car seat.

    另, 近來送女上學, 見新鄰居同樣車仔返學, 但個三歲人仔一個自己坐車頭, 車內也沒有car seat, 我曾有衝動上前勸告, 但又怕佢唔接受以後面左左, 所以最後都無行動 sigh

  14. siugub

    補充: 我想唯一可以做是政府立法, 否則香港人又點會知危險. 記得加拿大, 好像人仔要到12歲才可以坐車頭, 否則交通警可以即發告票. 我還記得表妹常常想坐車頭, 但到上車, 咪又要死死氣坐返後面.

    當然, 我地政府又點會咁有心, 理下D小朋友安危呀 @@

  15. 不錯,政府唔做嘢,市民點識(驚)呢?
    但弊在,政府都唔見得識囉。

    mumtoastha: 嘩,呢個case,真係想告去社會福利處囉.唉,可惜,又係果句:嘿犯法咩?

    點樣可以自己搞個「救救兒童乘客」運動呢?

  16. 思思阿媽

    我而家唸緊係咪要買個CAR SEAT 比阿女…. 因為我而家係用大人安全帶照"cool"住佢 …

  17. 阿四:

    不可以在上面直接回你的回應添。

    我用盆只幫小朋友沖涼,不包洗頭的。我一直都是抱起小朋友,用花灑幫佢洗頭的,我阿媽小時候也是這樣幫我洗頭的。小朋友現在太重,我再抱不起了,要佢垂下頭用花灑洗頭。

  18. 好多人都係咁!
    佢哋既埋由係: 個細路唔肯坐!
    係埋由咩?
    我都廢事再講!

  19. 豬媽媽

    初來報到,請問:若然坐公共車輛,我將女兒放在大脾上,才扣上安全帶,這個可行嗎?

  20. Baku

    唉! 我試過被投訴要個仔坐car seat, 話我唔夠愛心, 仲問我點解唔抱住佢??!!

    • cc

      我都試過比人話, 話個初生 car seat 冇媽媽隻手咁安全! 有冇搞錯…. 個個仲要係大學畢業生, 住係外國8年….. 唉 …. 我都冇佢咁好氣….

  21. Angelica

    有錢買波子
    有錢請司機

    個仔參加活動果時大吐, 我打比佢阿媽

    我只講左「x太, 我係xxx 姓x 的, 你個仔仔唔舒服」

    一講完, 佢阿媽好唔耐煩咁:
    「我開緊會, 有咩同我秘書講」

    冇幾耐, 佢個仔又大吐. 我再打比佢阿媽, 打完比佢, 佢話, 「咁我而家過黎接佢走」

    然後過左陣, 個阿媽打比我:「阿小姐, 我到左啦, 我叫左我司機上黎接佢走!」

    都一場黎到, 都唔上黎接走個仔.

    你個仔唔舒服, 有錢買波子同講司機, 卻冇心關心個仔.

  22. 嘩,好開心見到你這篇分享。自己也親眼見有媽媽寧願把時間花在行街扮靚,帶小孩的重要任務竟然交給完全沒有血源關係的外傭,在街上也懶得抱一下孩子,抱小孩揹大袋全由家傭負責,真不明白,若家傭一不小心掉倒就可大可小了。真係不吐不快,講完了我又繼續做回一個超級大打雜的角色。

  23. 通告: Hard Day Soft Nappy « 案內人隨筆

發表迴響

