防止退步傳紙仔


IMG_8187

如此多事多口的媽媽,實在是將阿女踢入黑名單的超級黑手。

那是給小C帶回學校的食物盒。

事情,是這樣的。

媽媽將小桔開一小口,確保小朋友能順勢開桔,誰知到頭來,發現一切,都是運桔:原來茶點時間一到,老師便會二話不說,替小朋友開其大桔。

「桔是妳自己運的,妳想不想自己開?」

「想啊。」

「那妳就要告訴老師妳能夠自己做,否則老師不知道呀。」

沉默。

對,除了家裡兩位,小女素來對權威人物唯命是從,不是不危險的。

媽媽又再四出網羅易開易關的食物盒,裝好了還要半開着其中一角,上學前再讓小朋友演習一次確保user-friendly。

放學一問,原來老師體貼得會打開每個食物盒,盒內很不環保但很乾淨的密實袋又全開,濕蘿蔔條和乾米餅統統倒到盒裡。

「妳沒告訴老師妳會自己開嗎?」

「但她都沒問過我……」

唉,長路漫漫呀細路。

請別誤會,新校老師都是好老師,只是少見會剝蛋殼啃骨和拿針線的三歲細路罷了。也怪不得老師,這是我們家長的功勞。又或者,只是剝殼啃骨拿針線細路未於班房內現過真身?又還是,敢讓學生剝殼啃骨拿針線的老師,都給家長的另類投訴紙仔給嚇瓜了?

好了,本來已立志收聲的媽媽又面對人生交叉點:妳要阿女被標為麻煩友吖,還是,妳想阿女自己個盒自己開,更知道有意見可以發聲而且有人回應?說不定,再在班上搞出個「自己個盒自己開」大頭佛風氣?

當然,本着阿四精神,媽媽又按捺不住搏一鋪。好好好,我答應,真是最後一鋪:

IMG_8351 crop

放學。

「這天的香蕉好不好味?」

「嗯,我自己開!」蕉皮還在盒裡。

看來紙仔可以告一段落。

媽媽這才想起,原來之前的大班教育居然是有好處的,一班廿幾人三個老師,真係你開你個盒你死你事鬼有人理鬼有人知。

生番,卻就此長成了。

11 則迴響

Filed under ,

11 responses to “防止退步傳紙仔

  1. audreyma

    好嘢,阿四。

    我那一代的同學朋友都常以十指勿需沾陽春為榮…

    另我還發現小C的用品多數沒公仔,阿四是無印人 : )

  2. siugub

    找一間可以配合阿女成長的學校, 真一點也不易. 只從微少處, 阿女就會輕易變成公主.

  3. 多謝阿四, 學到嘢之餘仲有人壯膽。要知得罪了老師可能好大鑊。但回心一諗, 我係老細姐。

  4. 好嘢﹗﹗不要做羊群中的一隻羊。

  5. pd

    相互(主動)溝通好重要!

  6. 作為老師,我也喜愛小朋友慢慢來,慢慢學,相信不學一世就不會了。只是,若老師就手旁觀,明日就有家長說老師不細心,由得個小朋友餓死。一間學校總有三兩個這些家長,就只兩三個就足以令老師爆血管而死,又或者抑鬱終日。家校合作,從來就像結婚、戀愛,都是互相配合的問題。

  7. Wingma

    小女學校就無咁服侍周到la, 反過唻同家長講:
    1) 唔該家長教你個小朋友掛書包 (同是第一日進這班房的倆母女呆咗, 鬼知你書包要放邊啫!!)
    2) 唔該家長返去訓練小朋友收拾餐具袋 (我想問係咪要返屋企都要用佢套餐具先, 點解唔係茶點時間你地教佢地咩)
    3) 唔該家長返去教佢地揸筆 (附上圖文並謀通告一張)
    ***我心諗, 乜都係家長訓練, 咁洗乜返學?

    小女由J遮接放學, 任何老師通知都不能傳達, 苦心阿媽寫了便條一張, 希望老師能打個電能講低聲或留回幾隻字仔, 最後只有好心家長朋友打個電話比我:紅色FILE不用每天帶返學!! 每天都要做一版練習!!

    昨日收到諷刺回條一張, 什麼家校會會章設計比賽, 目的話要提倡家校合作, 我睇唔出佢地有同我合作law, 連朝早送返學想見下老師都難, 因為家長不能進入校內, 服未!!

  8. Wingma

    補充, 本人並唔抗拒訓練及教小朋友任何嘢, 亦唔係想推責任比學校, 教育小朋友最大責任係父母, 我亦好想同學校有緊密溝通, 只係覺得好奇怪, 因為之前n1 gei學校唔係咁, 唔通學校都係一分錢一分貨!!

  9. Bravo 阿四!Hurray 小C!!

  10. 你個女真係幾醒喎,而家好多小朋友都懶得學架喇

發表迴響

