警告:核突


小C和我都喜歡吃田雞,但幾個月前(即某人出現之後),我終於立志善待自己,不再在餐廳點有骨頭的菜!

這天發牙痕按捺不住,於是告訴小朋友,嗱,要吃自己啃。

果然,這孩子牙尖嘴利,雞腿和魚骨都難不到她,田雞骨算甚麼。

IMG_7000

不過講開又講,田雞的精髓,實在於其軟骨。我看着看着,於是……冇,冇咁恐怖,我於是輕嘆啫。

9 則迴響

Filed under , 小C

9 responses to “警告:核突

  1. amy

    what a punchy piece! i love frogs’ legs too!

  2. eeb

    有"奇"母必有"奇"女🙂

  3. 啃得不錯嘛,小C要繼續練習啊🙂

  4. olivio

    is that from live or frozen one? i one it too , but my maid said she won’t deal with it in a whole piece.

  5. mokmok

    圖中…其實係被拆了骨的阿四(誤)
    BTW 我覺得田雞唔單至係D骨核突..貌相也很嘔心,因此我連田雞湯都唔想飲….

  6. Dra

    其實我好仲意田雞…但阿媽話好多蟲搞到我而家唔敢食…..

  7. 好在我唔食田雞啫﹗

  8. 思思阿媽

    田雞 … yummy, 用黎煲粥超甜, 阿女細個好like架 ~

發表迴響

