淋浴 : 答讀者


有讀者知道我全靠淋浴小良伴才有機會沖個靚涼,問我如廁是否也有困難。

是這樣的,我們全家都吃糙米飯,多菜更多果,所以呢,我覺得情況暫時還不錯。

5 則迴響

Filed under

5 responses to “淋浴 : 答讀者

  1. amy

    haha, 謝謝回覆。我呢邊呢,去wee wee加洗手一分鐘都比人拍爛門。:P

  2. cc

    我就多數要個人仔企係到陪我如廁…..

  3. amy:

    同病相憐﹗﹗褲都「休」唔切呀,陰功﹗

發表迴響

