我都要


IMG_7622 oval

甚麼?你看不懂?這些是給嬰兒的玩具和座位。讀者中有非為人父母之士,實乃在下之榮幸。

不過當中如有人要犯險,企圖深入虎穴親身體驗有關知識,奉勸閣下,三思。

7 則迴響

Filed under , 生仔, 小C

7 responses to “我都要

  1. mokmok

    小C話:「我3歲。我唔係小朋友,我係家姐。」

  2. Vanvandi

    哈哈!我的確唔係父母, 不過好喜歡看阿四的blog。

  3. 思思阿媽

    乜小c 重坐得落張chair咩 ?

  4. 哈日媽媽

    我都係想問同一個問題: 乜小C仲坐得落張BUMBO架!? 勁喎…

  5. 爭起上厘,乜都得架啦,唔係咪好執輸!

  6. BAIZHENG

    小 C 好像又長大了..

發表迴響

