代罪


有說,如果你生了一竇,莫說是孩子的年紀喜好生日日期這些不等使事,就算是名字,都可以混淆起來。

原來是真的。

媽媽哦細佬:「你別咬我呀,小C!!!」

媽媽哦爹爹:「你快洗手呀,小C!!!」

媽媽哦L遮:「你要做呢做嘮呀,小C!!!」

媽媽哦餐廳侍應:「你要少鹽少油走蔥走辣呀,小C!!!」

媽媽錫小C:「哦,你真是個小可愛嘛,細佬……」

5 則迴響

Filed under 生仔, 阿四, 小C

5 responses to “代罪

  1. 好中、好中 !!!
    我成日都對著2少叫呀哥, 對著呀哥叫2少
    hahaha

  2. eeb

    自從Clement上週出世,我也把家中所有男性叫錯,叫咗Larry做老公,佢答"老婆,咩事呀?"🙂

  3. 我有幾次試過對住老公叫左姐姐個名tim呀…. =_="

  4. 講你可能唔信,成日畀人叫錯名那個是我。

發表迴響

