Party goodie bag


為何生日會後送給小朋友的goodie bag內,需要有數碼相機、真人大小蜘蛛俠汽球、和無數的糖糖糖糖糖?(我理得你是有機糖還是無機糖?)

為何袋內的法寶,不能少於七十件?

最近收過最像樣的goodie bag,有羊毛小動物,髮夾,貼紙一張和牙刷座。布袋是壽星女喜愛的黃,袋上貼了每個孩子的大名縮寫,不是不相關的卡通人物。

小C收到,開心得不得了,三星期後仍問我要哪一款貼紙。

孩子需要的,實在很少。

孩子需要的,又實在很多。

goodie bag

14 則迴響

Filed under 小玩意,

14 responses to “Party goodie bag

  1. mokmok

    oh~我雖然送唔到小Cgoodie bag,但係happy brithday to 小C 啦~
    其實,有時我抽goodie bag,都覺得有太多唔等使…

  2. 噢,不是小C生日,她只是去人家的生日會。
    我又怎會做到一個如此可愛的袋ㄚ。
    不過,仍謝謝你的祝福,她的確快要生日嘞。

  3. 這個小朋友的媽媽應記一功.

  4. 唔係嘛?數碼相機?真相機?

  5. 我也怕收到唔等使的東西。(這媽媽很細心啊﹗)

    今年我們去糖果店買懷舊糖果給小朋友,全袋都是糖,哈﹗

    其實小朋友不需要什麼特別東西,給一張紙佢地已可以玩一個鐘。

  6. Cat

    That yellow goodie bag is very pretty. I like it too.

    In Canada’s pre-schools, we give and get b-day goodie bags too. Children like stickers, crayons, pencils, notebooks, bubbles and candies.

    Small kids don’t need/ want expensive presents. They are happy enough with stickers and other little things.

  7. 咦, 我要整goodie bag 喎, 等我抄吓先。上年我包咗一個杯, 同一啲印仔, 都好受歡迎。

  8. The goodie bags that I gave out at 1 1’s b’day were also very simple things like stickers, little cars, ornated cloth pegs, small bag, a small bath toy, a pencil, hair clips and clackers. No candies. I just thought kids will like a variety of small things. I had wondered whether parents would think that I am such a stinge, but then I thought what the heck, I know the kids would like them!! I’m glad I know there are other parents who think alike!!

  9. CAMMY

    我都很怕收到禮物包, 需要的, 一早買了, 唔需要的, 送給我都冇用, 尤其是果汁包 及 糖糖糖糖……..

  10. siugub

    很美也很有心思的goodie bag

    我最怕是收糖果, 之前同學仔生日收了一大包, 又不想給女兒吃, 只好放在玻璃樽裡給女兒當擺設.

  11. audreyma

    讓阿四開心實在也很簡單。

    祝小C早日康復。

  12. 嘉:小朋友版,不過仍要幾百蚊。好彩果次冇請我地去。相機本身係好事,小C都有一架,但,每個來賓一部??嘩。

    audreyma: 哈哈,有時係,有時又唔係 😉
    謝。

  13. 阿四,你講相機,我最初仲以為你 quote 緊果本「慢的教育」裡有講lee個case,原來係真人真事,果位媽媽知唔知自己其實好滑稽?
    我一向都冇開生日會,係試過一次學校的小 party,goodie bag 有 bubbles, raisin, stickers … ,我仲以為個個都係咁上下。

  14. 通告: 時間表花呢綠 « 媽媽阿四

發表迴響

