當我還抱得起你


IMG_5821 cropped

11 則迴響

Filed under 小C, 手足

11 responses to “當我還抱得起你

  1. 細佬好快會重過家姐.

  2. mygreenthumb

    呵呵,阿四你好似驚:)

  3. amy

    很喜歡你的"手足篇"。記起阿四你好像是獨女,對手足之情大概會更加感動?

  4. siugub

    wah, 細佬佬真係好引人呀, 搞到我又心思思!

  5. 靛紫媽 : 我估真係會好快好快呀

    周:你也開始懷念了嗎?

    mygreenthumb & 巧欣:人地唔識驚,我唔驚就假

    amy: 對!真是很奇妙 🙂

    readandeat: 你話呢?

    菲:自從張相後,佢以為自己係力士囉

    siugub: 都話唔好再慢慢想咯 😉

發表迴響

