A Tale of 3 Kiwis


IMG_5812

切三個奇異果
金色甜的給家姐
金色冰至某特定溫度的給爹爹
綠色酸味味冇人吼 細佬玩完給媽媽

11 則迴響

Filed under

11 responses to “A Tale of 3 Kiwis

  1. mokmok

    大少….爹爹…..X]
    辛苦哂啦,阿四!""

  2. 何不只買金色, 唔怕冇人吼?

  3. 我通常只切一個:畀晒小朋友。

  4. pd

    reminds me of the good old “阿四等公民" article, hehe …

  5. 做母親的,都是將最好的給家人,好像每餐的餸頭餸尾,都係有個母親話要留番,聽日午餐又著落咁話喎!!

  6. siugub

    阿媽永遠是如此待遇, 我昨天才對我家爹爹說.

    話說昨天出外晚飯, 大老爺在享受四成熟牛柳, 大小姐在享用意粉跟野菌湯, 我呢, 得等到大小姐用餐完畢, 才食那些已冷了的湯和意粉, 因我怕我太快吃完, 忽然大小姐胃口好就唔夠食 @@

  7. x903

    偉大的媽媽 : )

  8. 想起一段經文:
    你們雖然不好,尚且知道拿好東西給兒女,何況你們在天上的父,豈不更把好東西給求他的人嗎﹖

  9. CAMMY

    我家綠色的也是冇人吼的>.<

發表迴響

