黎明即起


家姐推門而至,見媽媽擁着吸血細佬裝熟睡,默然研究半晌,決定垂頭離去,順手關門。

四分鐘後,家姐推門再訪,媽媽再次擁着吸血細佬裝熟睡,家姐垂頭離去,順手關門。

四分鐘後,家姐推門三顧,委曲至極:「點解冇人陪我玩嘅???」

媽媽答曰:「因為現在是5時15分,離妳正常起床時間還有至少30分鐘囉陰功。」

16 則迴響

Filed under , 阿四, 小C

16 responses to “黎明即起

  1. 推門離去(三次)?我呢個直情跳上你心口﹗

  2. audreyma

    黎明請你不要來

  3. mama

    小c仲係咁早起身? 佢幾點瞓ga?

  4. 到底佢夜晚幾點訓?點解可以咁早起身?

  5. 小C好乖, 菲妮佢起身嘅時間就係你起身嘅時間嘞。

  6. amy

    真陰功了, 小C和媽媽。

    “點解冇人陪我玩嘅???" — 愷愷在我和爸爸對話時也常說呢。

  7. cc

    我個個會用咀咀 kiss 我咀咀叫醒我……

  8. 嘩,真係好早起呀!阿四你一日訓幾多個鐘?
    小C有冇午睡架?係咪八時上床?

  9. 猿人十號

    細細個已經識得三顧草蘆…! haha

  10. 自從被細佬喊聲搞亂佢起床時間後,小C開始最遲6am起身。
    由於瞓唔到晏覺,所以唯有6pm上床,4:15pm食晚飯…… I know… I know…
    不過亦因此可以朝早見到daddy,唔駛等到週末先有得見,因禍得福。

  11. 小C爸真係好忙。辛苦晒。

  12. CAMMY

    瞓12小時, 咩都夠啦!
    我女兒晚上10:30-11:00睡覺, 通常醒最少一次, 早上5:00-7:00起身, 好彩的話再睡到9:00, 有午睡1-3小時 (這是星期六, 日在我家的睡覺時間表) 在呀嫲那兒, 山高皇帝遠, 做了小霸王, 喜歡唔瞓就唔瞓, 12點都唔瞓覺

發表迴響

