因為妳


 IMG_4802

IMG_4881 crop IMG_4879 crop

因為妳,你嗅着杯中的空氣,聽着貝殼裡的浪,搖着星星的閃閃--那些媽媽認為很多細菌的一樣二樣。

因為妳,你笑得卡卡卡卡卡,你眼睛瞪得大大大大大。

______

(刊出前,Windows Live Writer要我挑選categories放文章下。家姐,妳不單教細佬,教了我更多。)

(噢,跟食手王玩前,請先洗手,謝--直至妳夠力開雪櫃拿藥餵病人那天。)

11 則迴響

Filed under , 手足,

11 responses to “因為妳

  1. 睇到呢篇,令我忽然有衝動生第二名添…so sweet.

  2. amy

    同上,很想快些有弟弟/妹妹和愷愷玩呢,如果爸爸肯的話。:P

    想問你很久了,你家中那套像是stainless steel的煮飯仔,哪裡買?

  3. 係呀,正呀,生多個啦. 😉

    stainless steel的確仍然stainless,同好多野一樣,來自ikea.
    接口有D尖,其中一蓋柄於幾個月內跌出.但可以接受.

  4. 嗱,我有種感覺,二少似阿爸。

  5. 看他們玩得不亦樂乎, 好好睇, 百看不厭, 多啲呀, 唔該!

  6. 四四,可否透露一下二少出世時有幾重呀?我細仔剛出世同埋只有5磅2安士,依家諗緊佢返屋企後,應否全母乳餵哺,還是要補奶粉等佢肥番d先!

    • 恭喜!
      小C足月出世,但只得2.6kg,都不夠6磅,所以你的二少算大隻了!
      初時小C咬得我超級痛,痛了2個月,所以試過pump,但都只得幾滴,而二少的case,就反而似你大少的奶柱.
      當然早產的case係好唔同的,我只能講,當年小C每週的增磅速度真係mung車邊,多1克都冇,不過我唔肯加奶粉俾佢,怕缺乏刺激,母乳越來越少。

      醫生說BB重得如何?有pee有poo嗎?你會唔會睇多一個醫生,聽多一個意見?
      有母乳當然好,而且母乳有抗題最適合早產BB,不過就算而家補一D奶粉,等你放心D,之後都仍然可以慢慢回復100%母乳。祝安好!

      info on breastfeeding premature babies from La Leche League-
      http://www.llli.org/NB/NBpremature.html

發表迴響

