出書


爹爹和阿四在看過期星期日檔案談書展。

阿四:「哈不如我都將媽媽阿四結集成書,嘩不過要出二萬幾銀。」

爹爹:「嘿,人家不給妳二十幾萬,妳都別答應呀。」

阿四:「吓?將整個blog delete了就差不多。」

爹爹:「那就要二百萬呀。」

阿四:「大佬,我正在做面膜呀,再笑,就浪費掉二十幾蚊囉。」

10 則迴響

Filed under

10 responses to “出書

  1. mokmok

    嘻嘻…這又是聰明爹爹的高招嗎?

  2. mokmok

    PS. 如果你出左架話,我實捧你場!不過要預留一本有小C簽名的.Please promise me.

  3. 哈哈哈﹗

    原來電視都有講。

    小C爸講得啱呀。

  4. mama

    嘩!咁到時你要帶齊一家大細,最好連埋L遮及好姐等角色一齊出黎做下簽名會先好喎! XD

  5. 到时阿四的粉丝可能多到把会场踩扁,仲轰动过而家的什么什么靓模,跟手把阿四从此blacklist!!! 哈哈!!

  6. 哈,這個問題,我跟藍藍也曾討論(發夢)過。
    不過咁,媽媽阿四真的結集出書的話,我還是一定去捧場的。

  7. audreyma

    阿四切記隨書附送阿四精彩留言集錦。

    爹爹何止幽默,實乃幽默高人。

  8. audreyma: 果然好橋!我都好同意,你地D留言先至係敝blog最正之處!

    mokmok & mama: 好呀,小C佢最近真係識寫自己個名啦 😉

    11mama: 係呀,我係阿模

    bigibee: 多謝!你出啦,我會捧場呀

發表迴響

