我愛你


IMG_4417

想不到更貼的標題了。

19 則迴響

Filed under 手足

19 responses to “我愛你

  1. Jenni

    they look so cute and sweet~

  2. 二少後尾枕做乜冇乜頭髮?角度問題?

  3. siugub

    so sweet! 家姐C可以抱起弟弟啦 ^^

  4. mokmok

    家姐同二少好似差唔多大咁…XD,阿四…你真係要好好珍惜佢地仲細既時刻(CRY),唔係真係好快就過架啦…

  5. audreyma

    我也愛你。

  6. readandeat: 唉,成日瞓o係道fing頭囉,好多BB都係咁,小C都係。

    mokmok: 係呀係呀,我估因為體積相約,所以家姐抱親佢,佢都笑到卡卡聲,我抱就唔會。
    睇佢地玩,係我的一大娛樂。
    歡迎你!你的小朋友幾大個呀?我都唔捨得佢地大。

    audreyma: 呵呵

  7. mokmok

    我還有排先到為人父母的階段呢(笑).不過,就有個表弟…唉…..真係由佢出世睇到佢依家….愈大愈壞…….

  8. 兄弟姐妹之情始自day one, touching!

  9. 唔通係男仔同女仔既分別?
    我家大哥好粗魯/好肉緊,每一次朗朗同細佬玩,我都有種驚心動魄既感覺喎。
    細佬俾朗朗整痛整得多,有時見到大哥會面露驚慌添呀,點算呢?解釋左一千次BB細個好易受傷,但叫極朗朗都係咁大動作咁大力,到最後一齊玩就變左鬧大哥,唉!我都唔想。。。
    有乜辦法?!

  10. 好sweet呀, 睇到我好掛住小公主個表弟呢。

  11. 好sweet!
    好羨慕!
    好溫馨!
    好有衝動!

    不過, 好驚!

  12. 相親相愛的手足,當然係要你時刻帶著二少那17磅啦:)

  13. CAMMY

    so sweet! 攪到我都想生多個

發表迴響

