換床單


週日的好處,就是家裡沒有乜遮,有個男人。

沒有乜遮的好處,就是有些事要自己做。

有個男人的好處,就是可以應付小兒,讓媽媽教家姐換超難換床單

教曉家姐換床單的好處,就是媽媽以後無需自己做,就是家姐變大家姐後總算有一樣家事會自己做。

好了,此blog質素明顯每況愈下,我又貼相來了。

changing bedsheets

27 則迴響

Filed under 小C,

27 responses to “換床單

  1. 好! 又嚟喇, 間屋好似冇雜物咁,牆又唔會劃花撞花, 床單都好靚ne…..

  2. amy

    阿四的家像是一塵不染!八卦問,家姐是否和弟弟在一間房睡?

    btw, 家姐真的是單槍匹馬自己換了整張床單?歎為觀止!

  3. Baku

    v. gd training!

    husband is still teaching our 2.5 yr old boy to sweep the floor. v. difficult task. can’t imagine to teach him to change the bedding!

  4. 你點鞭策小C的?

    而家有人仲唔肯沖廁呀﹗

  5. audreyma

    點會每況愈下?我常想嘩你篇篇都緊扣媽媽和阿四這二大主題,點做度呀。

    另竊以為,鞭策成年人比鞭策小鬼更難上難啊。

    • audreyma:

      哈﹗你係咪講緊我?我被人鞭極都冇反應的。

      • audreyma

        何解誤會咗添?我講緊我家大B呀。

        另我都想你讚我呀,雖然有菲傭,又返工,又做家務,週末也COOKING,回到家就湊女,老公是長期病患者,沒家庭和社區支援……

        (唔好意思,又呻多二句添)

  6. 有時候我都覺得菲傭在,有D左手左腳,特別係我放假時。但係如果沒有菲傭在,叫我又返工、做家務、cooking、湊仔,我又頂唔順。

    小C都好掂,可以自己換床單。小C是否自己一人一房間?仲有每次見到阿四屋企都係十分整潔乾淨。

  7. 思思阿媽

    想問小c係咪無床呀 ? 係咪剩係得床"肉"咋 ?

  8. longlongmama

    居然可以自己換床單,簡直係嘆為觀止!
    我都有同感,阿四家真係好白雪雪,連小C房都咁白雪雪既(靚靚床單除外)?!而且…好奇怪,到現時為至,好似從未有置物既櫃/架曝光過!有兩個小朋友既屋企唔係應該一個櫃又一個櫃,一個盒又一個盒既咩?阿四你間屋究竟有幾多呎??

  9. readandeat: 沖廁同換床單呢D野,係講興趣個播,等於日日叫我煮飯,我會死。哈哈你繼續沖廁吧啦你。

    audreyma: “鞭策成年人比鞭策小鬼更難上難"–真理呀真理呀。三歲定80呀。

    各位被我誤導之讀者:呢張床單好騎呢,係要拎起成張床褥先換到,騎呢到我最初以為買錯尺碼!所以,一定要人幫,先夠力換到😉
    我意思,係希望佢將來變大大家姐後,識得做番少少家務,唔好做二世祖。

    思思媽:有床架,不過得個框,冇高度,只用來固定床褥。佢任跳任碌都冇咁易跌得死,細佬短時間留上面亦OK。不過近地下,可能會大塵D,但所有平面其實都會積塵。

    amy + 各位: 細佬佢就巴閉囉,訓我地張床

    longlongmama: 我鼻敏感怕塵,所有櫃都有門。一個盒又一個盒都在一個櫃又一個櫃裡面,而一個櫃又一個櫃都在一度暗門又一度暗門後面。
    不過本應在櫃裡的一個盒又一個盒,都其實離奇地在客廳的一塊地又一塊地上。

  10. 阿四, 我好佩服妳有個咁有興趣做家務嘅女呀。

  11. py

    “此blog質素明顯每況愈下"

    係咪暗示爹爹要留言來再次提升媽媽阿四的質素?😉

  12. siugub

    阿四: 可否告知 “有床架,不過得個框,冇高度,只用來固定床褥。佢任跳任碌都冇咁易跌得死"可以在哪裡買到?

    我因為找不到, 現在只放張床褥在地下給阿囡. 但有個架好似好D咁.

    謝謝!

  13. 係囉。快D叫爹爹浦頭。

    我記憶中,阿四係有D潔癖的;)

  14. 高角度影既相,點影呢?
    你住house,有兩層?

    換床單…..好辛苦架!
    小C真係好叻女!

  15. 媽媽阿四

    菲:冇得踢被,除非佢自己打開拉鏈。但如果向上young,佢係可以成個捐出厘,呢樣野小C最初好拿手。最初用時因為係冬天,我加多個sleeping bag俾佢,捐左出厘都有D渣拿,佢用左一、兩個月後開始自己會完全stay o係被下。

    siugub: 冇錯係訂做。E家好多舖頭係返大陸做。

  16. CAMMY

    小C好叻呀! 我訓練了7年, 我個女呀爸, 都訓練唔到, 現在都是由我自己換咋 >.<

發表迴響

