扣鈕


IMG_3850 IMG_3855

18 則迴響

Filed under 小C, 手足

18 responses to “扣鈕

  1. 有個小幫手, 係咪會輕鬆啲呢?

  2. 係咪好過乜姐呢?

    我細個時最鍾意篤我細佬的肚臍。哈﹗

  3. py: 我都好中意🙂

    Cat: yes and the sweetest part is, i don’t have to do it myself! 😛

    菲: 係呀,有個弟弟幫我手entertain家姐,的確係唔錯架……

    readandeat: 絕對絕對絕對係

    amy: 嘩你吓吓擺我喺大師隔籬,我真係唔搵窿捐都唔得

  4. amy

    我冇心架, 下次send email比你.😛

    btw, wordpress好似冇得留private comment?

  5. paradarz

    在小c身旁, 弟弟好像一粒米^_^

  6. yanyanyan

    二少隻大脾好好肉地呀~~~~~~ 好可愛呀!

  7. siugub

    張床單好靚 x 2

    兩姐弟學習互相照顧, 我想是媽媽最開心見到的事

  8. siugub

    床單好靚 x 2

    兩姐弟學習互相照顧, 很感動!

  9. 好fatty呀細佬隻脾,家姐坐定定無out fo呀!

發表迴響

