唔該飲妳D奶奶呀


這麼一天,總會來臨。

細佬在開餐。

突然,已戒奶年半的家姐,終於:「唔該飲妳啲奶奶呀。」

緩兵:「哦……好呀,妳排隊啦。」

家姐忘記。

媽媽忘記。

臨睡, 家姐,又突然:「唔該我個turn飲妳啲奶奶呀。」

無賴:「哦……對了對了。哎呀,怎麼這麼夜了,喝了奶便不夠時間看書了……明早吖,明天一早吖。」

好囉:「好囉。」

明天一早。

家姐,突然:「唔該飲妳啲奶奶呀。」

醜婦終需飲奶奶:「好啦,現在輪到家姐,弟弟請你先等一等。」

那有如此簡單:「我要用奶奶枕頭飲。」

唉:「好啦。」

奶奶枕頭出動,母女相視失笑,媽媽更全身僵硬。

嘿妳道我不敢麼:「smck!」

就半秒鐘,就。如。此。

家姐:「嘻嘻。」

媽媽:「喝完了?」

家姐:「嗯。」

恩怨就此了結。

8 則迴響

Filed under 媽媽奶奶, 小C, 母乳

8 responses to “唔該飲妳D奶奶呀

  1. amy

    小C好可愛!我也分享昨夜睡前發生的事:

    愷:媽媽奶!
    我:但係你大個仔啦喎!
    愷:但係"掂"唔到天花版喎!
    我:不如飲牛奶?
    愷:媽媽奶!
    我:不如飲維他奶?
    愷:唔好,媽媽奶!
    我:不如飲維他奶加雪糕?
    愷:媽媽奶呀!

    幸好,最後維他奶加牛奶攪妥了。:P

  2. 唔,同樣事情今時今日仍不時發生……在我身上。

  3. Kam

    被妹記看到我換衫時, 她也總要媽媽奶奶, 無辦法下給她吃一下, 她吸一下便滿足地笑說’finish!’ 有趣得很.

  4. amy:  可愛!(又一把汗)
    只可惜小C受不了牛奶,會一肚氣。

    zacharyma: 年半有多喇。(剛update了post)

    readandeat: 哈哈要命!

    Kam: 好久不見!By the way,我之所以識得個"睿"字,全靠你阿睿豬哥啊! 😉

  5. Mochima

    呢排返工泵奶產量唔好,特別想讀你既舊文,記番起自己餵母乳的決定,同埋呢一份無可取締的窩心。祝妳新年快樂,一家人身體健康。

  6. 謝謝你,讓我重訪這久違的一幕,眼都濕濕了。

    • 打到一半,便被驚醒的人奶奶奶奶的淒厲召了去。我還未說完:

      你加油!:) 若果有塞了,點點綠那個大豆磷脂粉,好得,仲好味。大概2湯匙,一日兩三次

發表迴響

