一分錢幾分貨


好姐所作所為:

一、買螺絲母修理好L遮搞壞之坑渠塞。

二、從家裡拿來英泥,修補L遮不斷灌水之浴缸邊裂縫。

三、用消毒紙巾清理L遮外出回家後到處留下之細菌手印。

四、於我不在場時作阿女咳嗽紀錄:

IMG_2140

同場加映好姐vs.L遮:

好姐全天候監視我和二少,L遮永遠叫極都唔知去左邊。

好姐日哦夜哦要我盡快將神神地吸塵機修好,L遮讓吸塵機神了三個月隱瞞了三個月。

好姐禁止咳嗽阿女喝冷水,L遮端來冷水扮暖水。

好姐一天不來我會耳根清靜天空海闊,L遮如果走了我身邊所有人都會耳根清靜天空海闊。

(不錯,好姐仍在,隔天來煮飯兼執L遮手尾。)

21 則迴響

Filed under L遮, 好姐

21 responses to “一分錢幾分貨

  1. 扮白光用國語唱:

    如果沒有你,日子怎麼過……

  2. siugub

    好姐真係當正你地係佢屋企人咁.
    有好有唔好, 不過總好過從不將家事放上心的外人.

  3. longlongmama

    教姐姐只能端上溫水,不如教小c飲到凍水要出聲啦,有效兼可信好多!

    朗朗成日都篤爆姐姐俾凍水佢飲…

    提外話:阿四你用緊邊隻吸塵機?我一直都唔俾姐姐用吸塵機因為我的確相信吸塵機吸塵既同時會放返出更多及更臭既塵出黎!但我宜家覺得真係需要一部吸塵機,亦考慮緊市面上用水既果d吸塵機,想問你有冇研究過依一個範疇?你知啦,你係明燈黎架嘛!

  4. 單係壞左吸塵機唔出聲, 加埋俾凍水小c, 已經炒得啦……

  5. readandeat & siugub: 正是。

    longlongmama: 就係小C投訴,我先至知呀。叫佢加D暖水啦,點知佢居然再扮多一次--嘿嘿正所謂最危險的才是最安全呀!我一摸,問佢究竟俾左凍定暖水,佢斬釘截鐵話係暖,我眼光凌厲再問一次,佢先開始EE哦哦話今朝未煲水。即是又唔上心又蠢又唔老實。

    cc & 哈媽:我已經想炒左十世呀,佢嚴重影響我情緒,好勞氣!但我又唔想再適應過個新。爹爹話,唔偷錢已經算非常好囉喎。

    至於吸塵機,sorry我絕對絕對唔係明燈,我用D普通機架乍。有朋友用緊果隻用水嘅,佢話真係吸到一機黑色水架,我都想買哦。

    By the way,我終於買了IQ Air purifier,小C夜晚咳少左好多--但我開始用air purifier的時候,亦是開始用humidifier之時,所以亦有可能是humidifier的功勞播。

  6. 會不會是氣管敏感?會不是枕頭高度唔啱?

    佢夜晚有沒踢被子?如果有,畀張毛巾圍著肚皮睡好些。

  7. eeb

    幾時都話請本地人好,又可靠又上心,d親戚成日認為我請個褓姆好貴,大佬呀,我既心血同小朋友既健康何價呀﹗?

  8. audreyma

    阿四,其實我常常用你那句"俾我呻二句就冇事"來勉勵自己……

  9. L遮係菲傭定印傭?聽聞印傭較乖及老實(或=笨?)身邊有不少朋友有類似經驗。Anyway, 當這位L遮已影響到你日常情緒,為左你自己及小C同二少嘅長遠身心健康,阿四你實在應長痛不如短痛,炒咗佢啦!

  10. 臻臻之前成日咳, 差唔多個個月都睇醫生!
    有一次,我哋將佢床頭位由窗底搬去了第二個方向,情況好左好多好多好多!
    你睇吓床頭位有無影響!!

    其實,我唔肯定係咪呢個原因,不過, 好大可能係!

  11. humptidumpti

    每每看到關於家中helper 的無奈事,便覺得自己實在幸運。因家中的菲傭 auntie 就如阿四你的好姐,好像細心的外婆(因她不年輕)般照顧騮騮,有時甚致比我更有耐性。有時覺得請個好家傭絕不比揾個好老公容易!同佢地相處亦比同老公相處需要更多技巧。

    阿四,希望你呻完順返晒!8)

  12. 不如咁想:好姐的好將L姐的罪行拉番勻。
    不過又咁喎:survival of the fittest,愚見認為你同audreyma都應該斬草除根,點解要貼錢買難受!

  13. cc

    咁其實有時點都要再博一舖架啦, 輸左第一round, 若果都輸埋第二round, 就認命啦…..

    between, 有冇煲 d 羅漢果佢飲呀, 對咳咳幾好架……

    咁其實屋企又不能太一塵不染架, 咁佢出去仲難適應出面 d 空氣 …… 可能我家有動物, 納腸真係冇 mud 咳同敏感架, 咁 of course 我家都有空氣清新機同放濕機…….

  14. 通告: 開心shopping盡在日本城 « 媽媽阿四

  15. 通告: 她終於來了 « 媽媽阿四

  16. 通告: 一到39度就給Nurofen | 媽媽阿四

發表迴響

