關於那個雀巢


IMG_3026

(Lousyma,sorry搵了妳笨,不過相信妳會喜歡 :P)

亂髮疑團--

Lousyma問:小C的頭髮天生鬈?

小C媽搬出沿用多年答案:唔係,我得閑得滯的佢去電。

ZacharyMa曰:阿四你講笑呀。

AudreyMa寸曰:我都覺得可圈點。一則去廁所都唔得閒,二則除非有人發明有機天然電髮術。

ChilliMom再踩一腳:「有機天然電髮術」,哈哈!

小C媽話:乜冇呀,喺我個肚入面囉。

小I媽:小C後面(稀疏)的(凌亂)頭髮仍然從未修剪過嗎?不如我把它剪了?

小C媽:不如我同妳死過?

IMG_2802

12 則迴響

Filed under 小C

12 responses to “關於那個雀巢

  1. audreyma

    嘩,看第一眼真係信到十足十,後來越看越覺裡面有隱情,哼哼!

    好嘢,終於有人話我’寸’,等有人終日說喂喂喂你留言及覆留言什麼都好好好,真是淡出鳥來 : (

  2. 聽我媽講,(狠心地)剪光小朋友(稀疏)的(凌亂)頭髮,之後生既頭髮就會又黑又亮又濃密。

    (堅架,我係人版!)

  3. eeb

    頭髮(人身體上所有既毛)都有生長期同休息期,無特別既天然方法(e.g. 剪/剃/按摩/食一般既嘢)可以控制生長期,當然有藥可以,有d精油(其實同用藥差唔多)亦可以。 廣東人會幫bb剃頭,其實只係因為再生出黎既頭髮已經被修剪過,睇起黎會粗壯d(剪去了末端的幼毛頭)/濃密d。

  4. 哈哈,當時我也有點信㗎,以為在香港真有小朋友電髮術😀 你知啦,香港物都有。 事原幾年前我也有過以下的對話 :

    呀姑問 : 點解女女D頭髮咁得意鬈㗎,你帶佢去電過?

    C9答這問題答到煩了,答道 : 係呀。

    好多天之後,又跟呀姑及其他呀姑相見,第二個呀姑問 : 點解女女D頭髮咁得意鬈㗎,你帶佢去電過?

    這回有第三個呀姑代答: 點會電呀咁細個,自然鬈㗎。

    C9答答 : 係呀,自然鬈㗎。

    第一個呀姑聽到連忙質問: 吓,你又話帶佢去電過?

    C9答 : 吓,你真係信㗎?

    所以今次見你寫"得閑得滯的佢去電",我以為香港真係有小朋友電髮術,令呀姑當時即信了😛 哈哈。

  5. 野蠻九龍女

    唔好笑.. 我細個真係電過髮…. 幾歲卦…. 睇番o的相, 係好可怕….

  6. Cat

    May be trim a little bit, the hair will grow faster.

  7. 阿四阿四笑死我!你越來越風騷!

  8. 紥麻花辮,效果會更鬈﹗

  9. 死嘞,我真失敗……佢D頭髮雖然少,但,真係自然鬈架。(今次係講真)

  10. longlongmama

    唔係噃,真係會愈剪愈多兼粗壯D架喎,我兩公婆都好後悔太遲先同朗朗剪第一次頭髮(1歲),就係因為佢天生頭髮稀疏,見佢長得長長地又得果dd就愈唔捨得同佢剪,終於拖到一歲先剪第一次.點知剪過之後,真係明顯長快左同長密左粗左囉!
    亦親眼見過親戚幫天生鬈鬈地髮既BB女剪下剪下,剪到而家一頭烏溜直髮.
    所以我都剛剛狠狠地幫細果個剪到淨返3mm長,為免將來愈來愈唔捨得,一定要趁早剪!
    阿四,諗諗佢,我係指二少…小c果d你實唔捨得郁架喇!
    有需要時我就介紹個剃髮器俾你,安全又好用.

  11. 你個『笑話』仲要十日後至開估!!

  12. 嗱,我個朋友就係幾歲大比阿媽的去電髮果D。因為果時未有「有機天然電髮術」,所以效果就比較慘不忍睹啦,邊有小C個頭咁可愛呀,哈哈。

    我個人經驗選就覺得想留得D頭髮快D,多D修剪係有幫助的。

    不過呢,頭髮始終都係會長的。而捨不得剪bb頭髮,又是另外一個考慮。

發表迴響

